מיניסייט לעסקים

מה זה מיניסייט? וכיצד הוא יכול לסייע לעסקים שרוצים לפרסם את בית העסק שלהם, או את החברה והשירות שהם נותנים? אם אתם רוצים לקדם שירותים ומוצרים/ מסרים ויוזמות – בתקציב שאינו גבוה ובמהירות –  חשוב שתדעו מה המשמעות של כרטיס ביקור דיגיטלימיניסייט, ראו דוגמאות באתר גט מרקטינג.

אז מה זה באמת?

מיני (קטן) סייט (אתר)  – כשמו כן הוא: אתר קטן. מדובר באתר שמגיעים איליו דרך קישור שמתפרסם במגוון פלטפורמות באינטרנט. הקישור יכול להיות בסמוך לסרטון וידאו או בתוך מודעת פרסום, והוא יכול להגיע מפוסט שפורסם ברשות החברתית. הקישור למיני סייט יכול להיות טמון במנועי החיפוש, בפורומים או בתוך מאמרי SEO ובעצם בכל פלטפורמה אינטרנטית שבה רוצים לפרסם שירות או מוצר. 

עלויות של מיניסייט

האתר הקטן עלותו נמוכה יותר מאתר רגיל והוא מתמקד במסר אחד בדרך כלל. כמו למשל מכירה של נעליים עם מדרסים או אבחון חינם מצב רפואי במהירות. האתר הקטן יכול לפרסם שירות או מוצר ובעצם את כול מה שאנו רוצים לשווק במהירות תוך הפצה מהירה ברשת. 

ההבדל בין מיניסייט לדף נחיתה

רבים שיראו כיצד בנוי מיניסייט יטעו ויחשבו שמדובר בדף נחיתה (דף נחיתה הוא מודעה רצה שמטרתה להוביל את הגולש ליצירת קשר מידי או השארת פרטים). עם זאת ההבדלים בין מיני סייט לדף נחיתה היא ריבוי האופציות שהאתר הקטן מאפשר לגולש, כמו מעבר בין דפים, הכרות עם המוצרים והשירותים לעומק, טקסט רחב יותר וכדומה. 

מיניסייט זוכה לתנועה וכניסה גדולה יותר של גולשים משום שהוא אינו מפריע בזמן קריאת תכנים באינטרנט והוא מפרסם בעיקר את בית העסק. לכן הוא נחשב מעין אתר שבין דף נחיתה לאתר רגיל. בשל היעילות שלו רבים בוחרים בחברות המעצבות ובונות מיניסייט ובכך מקדמות משמעותית מטרות ויעדים של בעלי העסקים.