5 סוגי המזון לכלבים הטובים ביותר לשנת 2020

מדי שנה יוצאים לשוק מגוון סוגים של מזון לכלבים. חלקם מבוססים על מזון שקיים בשוק ושודרג, חלקם מבוססים על טעמי מזון חדשים בסדרות קיימים ואחרים חדשים לגמרי, על פי פיתוחים ואמצעים שלא היו מוכרים קודם לכן. 

מה הטעם

גם בשנים 2020 אנחנו נמצא סוגים חדשים של מזון אשר לא היו על המדפים קודם לכן. מדובר על מזונות שכוללים מגוון רחב של מרכיבים כמו פרו נייטיב למשל, מגוון רחב של טעמים, שעומדים בדרישות הכי קפדניות מבחינה בריאותית ותזונתית, וכן עומדים בדרישות ובצרכים של הלקוחות, אשר מעוניינים לקנות לכלבים שלהם מזון ברמה גבוהה. 

אנחנו מציג מספר דוגמאות של מזון מומלצים לכלבים אשר יכולים להתאים, עבור מה שאתם מחפשים. יש לקחת בחשבון, לפני שאתם ממהרים לקנות מזון כזה או אחר, חשוב שתבדקו את המרכיבים של המזון ואת הצרכים שלהם מאידך. 

חשוב לומר, ניתן לרכוש מזון איכותי לכלבים כמו פירסט מייט בחנויות לחיות וכן באתרי האינטרנט של אותן חנויות, שם גם תוכלו לקרוא מפרט על כל סוג מזון. 

סוגי מזון מומלצים בשנת 2020

רק לכלב – מזון רטוב שמתאים לגורים, מכיל מרכיבים שונים ומגוונים, כולל ויטמינים, חלבונים וכן מגוון פירות וירקות. 

היל – מזון בעל חשיבות גבוהה מבחינה תזונתית, מאוד איכותי מבחינת המרכיבים, הן בהקשרים הבריאותיים והן בהקשרים התזונתיים

נוטרו – אוכל רטוב שאפשר למצוא גם דברים מתאימים לגורים וגם לכלבים בוגרים. מגיע עם מגוון טעמים, בלי צבעי אוכל ובלי חומרים משמרים. 

פרו נוטרישן – אוכל יבש מגיע בשלל טעמים, עם מגוון רחב של מרכיבים שיכולים להתאים לכלב אפשר למצוא דוגמאות לכלבים בוגרים וגם לגורים. 

קידני קאר – אוכל בריא, מתאים לכלבים עם שלפוחית רגישה ועם בעיות בכליות.