תיקון גגות רעפים

גג רעפים הוא גג בעל מראה בולט ומרשים. אי אפשר להשוות מבנה שלו גג רעפים מטופח לכל מבנה אחר. זה העיצוב המיוחד וגם הצבע המדהים של הגג. כן, גגות רעפים הם אובייקט בעל מאפיינים מיוחדים ומבוקשים. אבל מנגד חשוב להתייחס לכך שגגות רעפים מצריכים תחזוקה מיוחדת. אי אפשר להזניח אותם ולקוות לטוב. כבר בשלב הבנייה אנחנו חייבים להיות בטוחים כי הגג נבנה כיאות, וכי בחרנו את סוג הרעפים המתאים ביותר לפי המטרה ונתוני המבנה. כמו כן יש להבטיח כי החברה שביצעה את בניית גג הרעפים מכירה היטב את המלאכה, ויש לה את כל הידע וההבנה על מנת להשלים את הגג על הצד הטוב ביותר.

> קראו על זיפות גגות באתר אדיב חברה לזיפות גגות

תוכן עניינים

תקלות ותיקונים של גגות רעפים

אמנם גג רעפים הוא ייחודי ומבוקש, אבל כאשר נוצרת תקלה זה עסק ביש. המורכבות של גג הרעפים ואופי הבנייה שלו הופכים אותו לבעייתי לעיתים. ואכן, במידה ויש תקלה, שבר או כל בעיה אחרת בגג, חשוב לפנות אל נותן שירות – איש מקצוע שיציע לכם את הפתרון המתאים. פעמים יהיה צורך להחליף חלק מהרעפים, פעמים הבעיה נעוצה בתשתית, ובכל מקרה לגופו יהיה צורך לבצע בדיקה יסודית על ידי איש מקצוע מתחום הגגות. וזאת כדי לאבחן נכון את התקלה, ולהציע את הפתרון המתאים והנכון ביותר.

לוודא כי הגג תקין ואטום

בבואנו לתקן את הגג חשוב להתייחס ליכולות של איש המקצוע. כי מה שחשוב לנו יותר מכל זה היכולת שלו להשלים עבודת תיקון גג רעפים למשל בצורה מושלמת. וזה אומר שלאחר התיקון הגג יהיה שלם ותקין. והכי חשוב – אטום באופן הרמטי מפני כל טפטוף או נזילה. ככלות הכול הגג שלראשנו נועד לספק הגנה ולמנוע חלחול וטפטוף פנימה.