חוות דעת כלכליות וחשבונאיות

במהלך הפעילות העסקית של חברות רבות יש צמתים רבים אשר בהם חשוב מאד לקבל חוות דעת כלכליות וחשבונאיות, כדי לפעול באופן מחושב ונכון מול ההיבטים הרבים של העשייה ותשלומי המס.

חוות דעת כלכליות וחשבונאיות 

בעלי עסקים רבים נעזרים ברואי חשבון כמו נמרוד ירון ושות’ לצורך קבלת ייעוץ מקצועי והכוונה בביצוע הליכים מורכבים. לדוגמה, כאשר חברה רוצה לרכוש חברה מתחרה על ציודה ופעילותה העסקית, דבר הכרוך בשינויים לוגיסטיים, העסקת העובדים, הגברת המערך השיווקי והשלכות עסקיות רבות נוספות.

כדי לקבל החלטה מושכלת האם לבצע מהלך עסקי כזה או אחר או להימנע ממנו, חייבים לקבל חוות דעת כלכלית וחשבונאית מקיפה אשר תתחשב בכל ההיבטים. בסופו של תהליך מקצועי של בחינת העובדות יקבל בעל העסק המלצה האם כדאי לבצע את המהלך ומהי הדרך הנכונה לבצע אותו.

רק גורמים פיננסיים בעלי מיומנות וידע רב יכולים לנתח כראוי את הדוחות הכספיים של אותה חברה מדוברת כדי לגבש את החשיבה האם יש עתיד לחברה, מה גובה ההפסדים עקב התנהלות כספית לא נכונה או עקב בעיה בתחום העיסוק הספציפי. מחקרי השוק והכרת כל המעטפת יובילו למסקנות הנכונות אם מדובר בכדאיות כלכלית או בצעדים אשר עלולים להוביל לקריסה כלכלית ולכן רצוי להימנע מהם.

עסקים חובקי עולם 

עסקים ישראליים רבים פועלים הן בארץ והן בחו”ל. כל פעילות עסקית מסוג זה כרוכה בהשקעה של ממון רב ולכן לא תמיד הצעדים הללו כדאיים. יועצי המס אשר בוחנים את הנושא הספציפי על כל רבדיו מכינים חוות דעת כלכלית וחשבונאית אשר מנתבת את דרכה של החברה אל המהלכים הנכונים והיעילים אשר עליה לבצע, כדי ליצור רווחים נאים ללא סיכון כלכלי לקיומו של העסק כולו.