איך תדעו שההשקעה שלכם בטוחה?

לכל ההשקעות יש סיכון, אפילו כזה שבטוח ניתן יהיה להיפגע ממנו. אם אתם חשופים לסיכונים הבאים בהשקעות בטוחות: פוטנציאל לאבד קרן, אובדן כוח קנייה בגלל אינפלציה ואי תשלום קנס כדי להשיג את כספך, בואו לראות איתנו, כיצד הסיכונים הללו משפיעים על האופן בו תוכלו להשתמש בהשקעות בטוחות בתוכנית שלכם.

מתכננים השקעה? כדאי שתקראו את זה:

אם אתם מתכננים לקחת הלוואה מסוימת לצורך השקעה גדולה, כדי שתדעו את כל הסיכונים הכרוכים בכך. ישנם חברות רבות בשוק, המציעות את שירותם בכל מה שקשור בניהול נכון ומקצועי של ההשקעות שלכם.

אל תהיו גיבורים גדולים ותחיו עם המחשבה שאתם תוכלו לנהל את ההשקעה שלכם בצורה טובה אלא גשו למקצועני השקעות כדי לקבל טיפים לצורך השקעה בטוחה. היכנסו לאתר https://handsoff.co.il/ כדי לקרוא מידע נוסף על השקעות בטוחות.

איך תדעו שההשקעה שלכם בטוחה? |

למרות שזה לא סביר, לפעמים אנשים מפסידים כסף בהשקעות בטוחות. להלן מספר אפשרויות:

ההפקדות שלכם בבנק מכוסות על ידי הממשלה באמצעות ביטוח ממשלתי על די בנק ישראל. יש גבול לכמה הבנק יכול לכסות אתכם במקרים שלעיל.

בדרך כלל, הסכומים הגדולים הראשונים הנמצאים בחשבון שלכם, לכל מוסד, הם מבוטחים. לפני שנת 2008 מגבלה זו הייתה על סכום מסוים, אך במהלך המשבר הפיננסי הגבול, הגידול הזה נעשה קבוע.

איך לא ליפול בהשקעות |

כדי לא להיות תלוי ב – 100% על ידי הבנק שלכם, דברו עם הבנקאי שלכם כדי ליצור מספר כותרות בחשבון, כגון; חשבון אחד שכותרתו על שם האישה, אחד על שם הבעל, אחד שכותרתו משותפת וכו'.

פרסו את הכספים שלכם על פני מוסדות מרובים. חלק מהבנקים אפילו יעשו זאת בשבילכם על ידי השתתפות בתוכנית שתאפשר להם להכניס את כספכם לתעודות הפיקדון בבנקים אחרים.