מתחם כספות: איך לא השתמשתם עד היום ?

תחום האבטחה לא מפסיק להתחדש במגוון מערכות מתקדמות ומציע גם פתרונות משוכללים לאלו המחפשים כיצד לשמור את הפריטים היקרים להם מכל.
אם בעבר אנשים הפקידו את אוצרותיהם בכספת הביתית הרי שכיום חלה הבנה שכספת פרטית בשטח של סביבת המגורים אינה מספקת את הביטחון המקסימלי לו שואפים.
הסיבות לכך רבות ומגוונות: לא ניתן לשמור על כספת פרטית 24/7 ולכן היא עשויה להיות חשופה לגורמים שאינם רוצים שיגיעו אליה מפורצים ועד עובדי משק בית ואפילו ילדיכם במיוחד אם שמורים בה חומרים רגישים ואף מסוכנים כמו נשק.
לצד הבעייתיות שטמונה בכספת ביתית רבים גם הבינו שכספת בבנק אינה מספקת את ההגנה הנדרשת. נתחיל בכך שהבנקים היום לא ששים לשווק את שירות הכספות הבנקאיות ובמקביל אינם מציעים אלטרנטיבות למי שרוצה לשמור יצירות אומנות. כמו כן, השמירה בבנק תקפה רק לשעות פעילות הסניף וגם הגישה לכספת עצמה בבנק מוגבלת ואפשרית רק במהלך שעות הפעילות ואף מוגבלת לכמות מוגדרת מראש של מספר ביקורת בשנה וכל חריגה ממנה גוררת קנס. בנוסף, כספת בנקאית דורשת מעבר לבנק בו שמורים הדברים וכן פתיחת חשבון שיוצר עמלה מיותרת.

מתחם הכספות לשמירה על היקר לכם מכל

אז היכן מפקידים היום אנשים את הפריטים היקרים – מזומנים, פריטי אומנות, דיסק און קי עם חומרים סודיים או חשובים, צ'קים דחויים וכדומה? חדר כספות מאובטח הפך לאלטרנטיבה הטובה ביותר. מדובר במתחמי כספות פרטיים המצוידים במנגנוני טכנולוגיה ייחודיים ומתקדמים סטייט אוף דה ארט בתחום האבטחה שמנוהלים על ידי צוות מקצועי כולל שמירה על ידי מאבטחים חמושים בכל שעות היממה ובכל ימות השנה. כמו כן, אין מגבלה על תדירות או מספר הביקורים בכספות ויש אפילו טרקלין המתנה מפואר וחדר התבודדות למי שמחפש דיסקרטיות מלאה בעת הגישה לכספת.

כספות

אבטחה שמבטיחה הגנה מקסימלית

אין ספק ששכבות ההגנה המשוכללות עושות הבדל גדול בהגנה על הפריטים בקומפלקס הכספות. הכספות מוצעות בגדלים שונים בהתאמה אישית והליווי לרצפת הכספות היא עם שומר חמוש בלבד. לכל אלה מתווספת מערכת מתוחכמת של מצלמות אבטחה יחד עם זיהוי פנים שפועלת לאחר שכל בעל כספת במתחם עבר צילום חזיתי וצדי והמערכת תדע לזהות אותו עוד לפני הכניסה לכספת ואם אינה מזהה אותו, היא ננעלת באופן אוטומטי. בנוסף, הוטמעה במקום מערכת סריקת טביעות אצבע שיודעת לזהות במספר מוקדים המצאות האדם שלו שייכת הכספת וגם כל לקוח מצויד על ידי ההנהלה בכרטיס קרבה חכם. הכספות עצמן מנוטרות על ידי מערכות בטכנולוגיה מתקדמת כמו למשל, מערכת שמזהה עומסים, לחץ, קדיחה, דליפה של מים, גז או קצר חשמלי ויודעת לנעול את הכספת באופן אוטומטי ואף מתריעה על כך למוקדי חירום מיוחדים. כמו כן, הכספת מחוברת למערכת נטרול מפגעים שמסוגלת להתריע על לבעלי תפקידים על סיטואציה המחייבת תגובה מידית והמתחם מחובר במקביל גם לשני מוקדי אבטחה. הפרוטוקולים קפדניים במיוחד והטכנולוגיה המתקדמת ייחודית ונבחרה בפינצטה ואף עוברת שדרוגים כמו גם צוות המקום שעובר בדיקות פוליגרף ורענון נהלים ואימוני אבטחה על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר שאפשר לתת לפריטים היקרים לכם מכל. במתחמים מעין אלה ניתן לאחסן מגוון פריטי כמו גם יצירות אומנות שהבנק לא מציע להן פתרון.

אין ספק שלא ניתן להשוות בין מערך האבטחה הקפדני והמתקדם שיש במתחם כספות פרטי ייעודי למטרה זו ובין כספת ביתית ואפילו בנקאית. מומלץ לבחור מתחם כספות שיש לו סניפים בארץ כדי שתוכלו לבחור את הסניף הקרוב למגוריכם ולבדוק לגבי המוניטין של אותה חברה ומה שהיא מציעה לכם במתחם הכספות למען השקט הנפשי שלכם.