לא רק רכב – עבודות עם תנאים שכדאי שתכירו

יש מקומות, שמרוב התנאים הטובים שיש בהם, כדאי מאוד לא לפספס אותם כמקום עבודה. מלונאות. אולי השם הכי חזק שניתן למצוא בכל מה שקשור לעבודה יציבה עם תנאים.. ללקק את האצבעות.

לא רק רכב – עבודות עם תנאים שכדאי שתכירו

אם נבדוק את כל התנאים שאנו יכולים להשיג מעבודה במלונאות, נוכל לראות תמונה יוצאת מין הכלל של מגוון רחב של יתרונות רבים שכנראה לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. עבודה במלונות היא הדבר הבא לעשות אחרי הצבא.

יתרונות בעבודה כחדרנית

חדרנית עושה עבודה קלה אך מאתגרת. חלק מהעבודה של החדרנית, היא לאסוף את הפריטים הקיימים בחדר, ולהביאם למקומות שלהם הם שייכים וכן למלא את החוסרים שיש בהם. היתרון הגדול שיש בעבודה זו הוא נושא הטיפים. אנשים רבים יודעים זאת ומעדיפים את העבודה הזו.

באיזה עבודה יש הכי הרבה תיירים?

כששואלים אותי באיזו עבודה יש הכי הרבה תיירים, רוב השואלים מצפים שאומר "בבתי מלון". זו יכולה להיות התשובה, אך כמובן שלא ממש. התשובה היא איזה בית מלון. יש בתי מקומות שהאורחים בהם יהיו בעיקר אזרחים ויש את המלונות שמארחים בתוכם בעיקר תיירים מחו"ל.

זו עוד סיבה טובה לעבוד בבתי מלון לאחר הצבא או סתם כך באמצע החיים, כדי לפתח קשרים עם אנשי שונים ומגוונים מרחבי העולם לצורך ידידות או אפילו לצורך קיום עסקים בעתיד.

> אולי יעניין אתכם גם https://www.isrotel.co.il/careers/job/tel-aviv

מה יצא לי מעבודה במלון?

אי אפשר באמת לדעת מה יצא מזה, אך תמיד זה טוב ליצור קשרים טובים עם תיירים מחו"ל לצרכים שונים ומגוונים ואת זה, תמצאו כמובן רק בעבודה בבתי מלון. גם הרווחתם חברויות חוצים יבשות וגם עבודה מועדפת.