הקמת חנות מקוונת – 3 טיפים שיעזרו לכם להתחיל נכון

הקמת חנות מקוונת מתחילה בבדיקות עומק.

הקמת חנות מקוונת היא אבן בסיס בכל הקמת עסק בשנות האלפיים של המאה העשרים ואחת. בימיינו עסק שלא נמצא באינטרנט לא קיים על מפת המסחר העולמית. עסקים מוקמים בכל יום ובכל מקום מסביב לגלובוס. הרשת היא החוט המקשר בין עסקים ללקוחות בכל מקום. עסקים שמבינים את נתח השוק העצום שמאפשרת רשת התקשורת חובקת העולם שבנה האדם עתידים לתפוח למימדי ענק כתוצאה מהחשיפה הבינלאומית. עסק שלא מבסס את עצמו ברחבי הרשת נדון למחזור עסקים קטן ולהפסד ארוך טווח למתחרים פוטנציאלים על אותו נתח שוק. המסקנה הברורה היא: בניית אתר אינטרנט זה שלב חובה בהקמה של כל עסק.

 

הצעדים הנדרשים לביצוע לצורך הקמת חנות אינטרנטית הם לא מסובכים מצד אחד אך כל צעד בפני עצמו רצוי שיהיה מבוצע על ידי מקצוען. השלב הראשוני הוא שלב סיעור המוחות או ״שלב הרעיון״ כפי שנהוג לקרוא לו בין בוני אתרים. בשלב הזה יושבים עם הלקוח, הלוא הוא אתם, בעלי החנות, לצורך הבנה עמוקה של הצרכים. הטיפ הראשון נוגע לשלב הזה בדיוק. מומלץ לתת לבונה האתר את מירב המידע לו הוא זקוק על מנת לאפיין את החנות בצורה מושלמת. כלומר, מה יהיו שמות המוצרים וסידורם, דרך הצגתם באתר, אמצעי התקשורת המועדפים עליכם וכמובן צורות התשלום איתם העסק שלכם יודע להתמודד. בניית חנות מקוונת ממשיכה בסקרי עומק.

חנות אינטרנטית

סקר שוק חובה לצורך הקמת חנות מקוונת.

 

לאחר שלב האפיון שבו נתתם למעצב הגרפי ולבונה האתר את המידע להם הם זקוקים לצורך יצירת ההחנות עוברים לשלב השני והחשוב לא פחות, שלב הסקירה. בשלב הזה לאחר שאפיון העסק ידוע ותוכן המוצר ברור מבצעים סקרי עומק על מנת להתאים את האתר לסוג האוכלוסיה לה רוצים למכור את המוצרים. סקרי עומק מבצעים פילוח סטטיסטי המאפשר לצמצם עלויות בתכני שיווק באוכלוסיה ממוקדת. סקרים מסייעים גם להתאים את המכשיר אליו יבנה האתר או השירות. במרחב הדיגיטלי של היום מכשירים ניידים רבים מסוגים שונים של יצרנים. לא בכל המכשירים הללו רכיבים תואמים וברובם גדלי מסך שונים אחד מהשני. פיתוח אתר לכל המכשירים היא משימה בלתי אפשרית. מקדו את האתר לאוכלוסיה המיודעת לו וחסכו עלויות רבות.

 

בשלב הסופי הרעיון הופך למציאות.

 

בוני האתרים הם אנשים מוסמכים היודעים לתרגם את הרצונות שלכם ולהתאים אתרי אינטרנט לצרכי השוק. יחד עם ידיהם המיומנות של המעצבים הגרפיים הרעיון שלכם הופך למציאות. שלב הבניה הוא שלב שיכול להיות קצת מלחיץ מפני שבייבי שלנו הולך להוולד לאויר הדיגיטלי וחשוב לכם דיוק בפרטים הקטנים. בשביל לעבור את שלב הבניה בשלום חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים בעלי שם והמלצות. לסיכום, אם אתם מקימים עסק חדש או קונים עסק ישן, אל תשכחו לבנות לו אתר אינטרנט שיפתח את שעריו לעולם.