מה חשוב לבדוק לפני קניית מכונת כביסה

לא משנה מה, אין מנוס מבגדים מלוכלכים, כך שאין מנוס מהצורך לעשות כביסה. אך מה שכן יש מנוס ממנו הוא תקלות מטרידות במכונת הכביסה שלכם והצורך להחליף מכונה בכל כמה שנים בודדות, זאת כאשר אתם קונים מכונה אמינה, איכותית ואשר מתאימה גם לצרכי הכביסה המשתנים שלכם ושל משפחתכם. אם אתם צריכים מכונה חדשה ולא יודעים מה חשוב לבדוק או איזה סוג מכונה לקנות, המדריך הבא מגיע לכם בול בזמן.

ניתן לחשוב שפעולת הכביסה היא יחסית פשוטה ולא השתנתה כמעט כבר שנים רבות מאוד. אך בפועל זהו תחום שעבר התפתחות טכנולוגית משמעותית בשנים האחרונות, עם כניסתן של יצרניות חדשות ומובילות לייצור מכונות ויישום חידושים המאפשרים כביסה נקיה יותר, בפחות זמן ותוך חיסכון ניכר באנרגיה, מים וחומרי ניקוי, זאת לצד שיפורים עצומים בנוחות השימוש במכונות יומיומיות אלו. אחת היצרניות המובילות מבחינה זו היא סמסונג הקוריאנית, אשר הפכה במהרה לאחת מיצרניות מכונות הכביסה הגדולות בעולם, עם שלל חידושים ופיתוחים מהפכניים ודירוגי ביצועים ואמינות מעולים, המנצחים אפילו מותגים מוערכים ויוקרתיים.

סוגים נפוצים של מכונות כביסה – הכירו את האפשרויות שלכם

  • מכונת כביסה פתח קדמי: הסוג הנפוץ והפופולארי ביותר של מכונות כביסה בישראל. במכונות אלו דלת תא הכביסה ממוקמת בקדמת המכונה ונפתחת הצידה ומגירת חומרי הכביסה נמצאת בחלק העליון-קדמי של המכונה. מכונות פתח קדמי מגיעות במספר גדלים עבור השוק הישראלי, החל ממכונות קטנות של 6 ק"ג כביסה בכל מחזור ועד מכונות גדולות המכילות 9 ק"ג כביסה. מכונות כביסה פתח קדמי הן לרוב חסכוניות יותר במים, חשמל וחומרי ניקוי לעומת מכונות פתח עליון. ניתן להעמיד מייבש כביסה על המכונה!

 

  • מכונת כביסה פתח עליון: מכונה אשר בה פתח הכנסת הכביסה נמצא בחלקה העליון של המכונה, כך שמתחת למכסה המכונה, תוף הכביסה עצמו כולל מנגנון פתיחה המאפשר הכנסת הכביסה פנימה. כמובן שאי אפשר להניח מייבש כביסה או שום דבר אחר על מכונת פתח עליון. לעיתים קרובות, מכונות אלו תהיינה צרות יותר ממכונת פתח קדמי. סמסונג ישראל אינה משווקת מכונות כביסה פתח עליון והן אכן פחות פופולאריות בשוק המקומי.

 

  • מכונות כביסה משולבות מייבש: אלו מכונות כביסה שבנוסף מציעות גם יכולת של מייבש כביסה, שני מכשירים במוצר חשמלי אחד. פתרון נוח לבתים בהם אין מקום לשני מכשירי כביסה. במכשירים משולבים אלו, יש משקל אף גדול יותר לרכישת מותג איכותי, אמין ומתקדם, דוגמת המכונות המשולבות מבית סמסונג.

קניית מכונת כביסה

ודאו שיש במכונה את כל התכניות שאתם צריכים ורוצים

מכונות כביסה כיום כוללות שלל תכניות כביסה מוגדרות וייעודיות לסוגים מסוימים של כביסה, בדים ובגדים. נכון שעל פי רוב, רובנו משתמשים בסופו של דבר באותן כמה תכניות בודדות העונות על הצרכים השוטפים שלנו, אך בכל זאת חשוב מאוד לבדוק שהמכונה שאתם רוכשים כוללת את כל התכניות שאתם צריכים ורוצים. לכל משפחה יש את העדפות הכביסה שלה, מבחינת הפרדת מרכיבי כביסה, ריח המרכך, סוג הסבון וסוגי הבגדים שמכבסים הרבה – לכן יש חשיבות לתכניות! אלו למשל דוגמאות לתכניות ייעודיות הקיימות במכונות הכביסה המתקדמות והאמינות של סמסונג:

  • תכנית כביסה מהירה ב-15 דקות בלבד – לבגדים מלוכלכים בצורה קלה.
  • תכנית ייעודית לכיבוס פריטים מכותנה.
  • תכנית לכיבוס בגדים שעברו שימוש בחוץ ועם רמת לכלוך בינונית-קשה.
  • תכנית ייעודית לפריטים סינטטיים.
  • תכנית לבדים עדינים.
  • תכנית לכיבוס פריטים עשויים צמר.
  • תכנית סחיטה נוספת.
  • שטיפה נוספת לכביסה מלוכלכת במיוחד.
  • תכנית מיוחדת למצעים ופריטי בד גדולים.
  • תכנית ייעודית לריקון המכונה, עם או ללא סחיטה – למשל אחרי כביסה עם השרייה וללא סחיטה כלל.
  • תכנית אקולוגית וחסכונית אף יותר במים וחשמל.
  • כביסה מיוחדת לבגדי תינוקות.
  • תכנית לכיבוס בגדים כהים.
  • תכנית המיועדת לניקוי עצמי של תוף הכביסה – תכונה ייחודית ומתקדמת של מכונות סמסונג, ניקוי עצמי ע"י סילון מים מיוחד וניצול המבנה החכם של המכונה.

אמינות מותג מכונת הכביסה

יחד עם תכניות כביסה מתאימות, יכולות ניקוי איכותיות והתאמה לקיבולת הכביסה הרלוונטית לכם, נושא האמינות הוא קריטי כאשר זה נוגע למכונות כביסה. אתם מכבסים כל הזמן וזהו אחד המכשירים שעובדים הכי הרבה והכי קשה כמעט בכל בית, לכן אתם כמובן רוצים לרכוש מכונה שלא יהיו בה תקלות ושלא תצריך מכם תחזוקה רבה מדי או קריאה לטכנאי אחת לתקופה קצרה.

מבחינה זו, מכונות סמסונג נמצאות בראש הטבלה, עם נתוני אמינות מעולים ומרשימים מאוד, עם מספרים המנצחים מותגי מכונות כביסה מוכרים, וותיקים ויקרים הרבה יותר. מכונות הכביסה של סמסונג זוכות לציון איכות ואמינות גבוה במיוחד, בסקרים מקיפים המבוצעים ברחבי העולם עם טכנאים מורשים וגם בסקרים המקצועיים האמינים, דוגמת מבחני Intertek.

מכונות הכביסה החדישות של סמסונג עושות שימוש במנועי אינוורטר דיגיטליים אמינים ושקטים, עם 10 שנות אחריות (!), גופי חימום קרמיים ועמידים יותר בפני הצטברות אבנית, טכנולוגיית VRT-Plus להפחתת רעשים ורטט בזמן כביסה ועוד תכונות ההופכות את המכונות הללו לאמינות במיוחד.

נקודות חשובות נוספות לבחירת מכונת הכביסה שלכם

במכונות כביסה היום יש טכנולוגיות חדשניות שגם מספקות כביסה יותר נקיה תוך כדי הגנה על הבגדים שלכם וחיסכון באנרגיה ומים ובנוסף גם מאפשרות לכם יותר חופש בחירה איך ומתי לכבס. כאשר אתם בוחרים מכונת כביסה אתם צריכים לקחת בחשבון את הפרמטרים שכבר הזכרנו כאן, אבל גם לבחור מכונה המתאימה להרגלי והעדפות הכביסה שלכם -כי בפועל, לכל משפחה יש, כפי שאמרנו, את "תרבות הכביסה" הפרטנית שלה. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות במכונות הכביסה של סמסונג מאפשרות לכם כיום באמת בחירה אופטימאלית ומותאמת אישית באופן העמוק ביותר.

כך למשל, אם אתם מעדיפים לכבס דווקא כשהבית ריק כשכולם בעבודה ובמסגרות החינוכיות, המכונות החכמות של סמסונג מאפשרות לכם שליטה מלאה בכביסה, דרך אפליקציה ייעודית ונוחה. אתם יכולים לא רק להגדיר טיימר הפעלה למכונה אלא לקבוע מרחוק איזו תכנית להפעיל ומתי בדיוק אתם רוצים שהכביסה שלכם תסתיים.

יכולות נוספות שהופכות את מכונות הכביסה של סמסונג למתקדמות ואיכותיות כל כך, מה שמאפשר לכם לבחור את המכונה שהכי מתאימה לכם, כוללות למשל (בחלק מהמכונות):

  • Add-Wash – פתח גאוני בדלת מכונת הכביסה, כך אפשר בקלות להוסיף לכביסה פריט שנשכח בחוץ, בלי לעצור את המכונה ובלי לחכות להשהיית הפתיחה!

 

  • מכונות כביסה חכמות – המכונה שלכם מתחברת לרשת ולסמארטפון שלכם ומשדרגת את חוויית הכביסה. עם תזמון כביסה, ניהול אופטימאלי של מנגנון הכביסה המהירה של סמסונג בהתאם לנתוני השימוש שלכם, המלצה על תכנית הכביסה המתאימה למה שאתם מכבסים וגם תכונה המסייעת בפתרון בעיות ותקלות מרחוק ובעזרת הטלפון.

 

  • ניקוי עוצמתי בעזרת בועות – תכונת ה-Eco Bubble מספקת ניקוי עמוק ועוצמתי במיוחד, גם בטמפרטורות נמוכות, דרך הפיכת חומר הניקוי שלכם לבועות קטנות החודרות לסיבי הבגד ונפטרות מהלכלוך. כביסה נקייה יותר תוך חיסכון ניכר בחשמל והארכת חיי הבגדים.

 

  • טכנולוגיית QuickDrive המאפשרת תכניות כביסה מלאות ואיכותיות, בזמן קצר משמעותית לעומת המתחרים. זאת הודות לשימוש חדשני ויעיל בסילוני מים ייעודיים, האצת הסחרור, מבנה מיוחד של תוף הכביסה ומנגנון מיוחד של סיבוב תוף הכביסה והלוח האחורי של התוף בכיוונים נגדיים לשיפור הניקוי וקיצור הזמן. 39 דקות בלבד וסיימתם סבב כביסה שלם ומלא!

 

  • תכנית מיוחדת ומהפכנית לניקוי עצמי של פנים המכונה – כולל ניקוי אטם הגומי של הדלת, חיטוי סביבת הכביסה ושמירה אופטימאלית על המכונה שלכם. המכונה אפילו מתריעה אוטומטית כאשר הגיע הזמן לניקוי.

 

  • טכנולוגיות מוכחות להסרת כתמים וניקוי אפקטיבי יותר של הכביסה – השריית בגדים במים עם בועות סבון פעילות המשחררות לכלוך וכתמים, יישום ניקוי בקיטור לניקוי עמוק ותוף מיוחד המאפשר ניקוז מים יעיל יותר מהכביסה.

 

  • תאורה פנימית בתוף – לא רק במקרר שלכם יש אור פנימי, עכשיו גם במכונת הכביסה מבית סמסונג תוכלו ליהנות מתאורה פנימית ויעילה בתוך תוף הכביסה.

 

  • מגירת כביסה שנשארת נקייה – מבנה ייחודי וחכם של מגירת חומרי הכביסה משאירה את המגירה נקייה משאריות חומר, נוזלים וגם מוגנת מפני התפתחות עובש.

 

מכונת הכביסה היא אחד המכשירים הכי שימושיים וחשובים בבית, לכן אתם צריכים מכונה אמינה, עם כל התכונות שאתם מחפשים ואשר הופכת את משימת הכביסה למהירה, קלה וחסכונית יותר. המכונות של סמסונג באמת עושות את כל זה ומשדרגות את חוויית הכביסה – רק לתלות ולקפל לבד הן עדיין לא יודעות…