מונית לנתב"ג – ככה מזמינים הסעה לשדה התעופה

מי שטס לחול למספר ימים, יודע כי לא תמיד משתלם או נוח להגיע עם הרכב הפרטי אל שדה התעופה. מלבד זאת, נסיעה באוטובוסים לשדה עלולה להיות מכבידה ומסובכת, כמו גם מתישה, כמו גם שישנם מקרים ששעות הטיסה המאוחרות לא יאפשרו נסיעה בתחבורה הציבורית. בשל כך רבים בוחרים להזמין מונית לשדה התעופה ובכך להוזיל עלויות נסיעה ולהקל על המסע אל שדה התעופה. אבל מה צריך לעשות כאשר מזמינים מונית לנתב"ג? הנה מספר טיפים טובים:

הזמינו מונית שבועיים לפחות לפני הטיסה 

כשאתם טסים לחו"ל רצוי כי כל הקצוות של הנסיעה יהיו סגורים. בכך יש לדאוג לביטוח נסיעות, לאריזה נכונה של המזוודות והוצאת דרכון בתוקף. בכול הנגוע להגעה אל שדה התעופה – יש להקפיד להזמין מונית לנתב"ג מהאתר סטאר מוניות שבועיים לפני הטיסה, כך שיהיה לכם מקום בין הנוסעים וכדי שתוכלו להגיע בזמן אל השדה.  

בדקו את השעות המתאימות

חשוב כי תזמינו מונית שתוכל להגיע ולאסוף אתכם בהתאם לשעות הטיסה שלכם. כידוע, נתב"ג מחייבת את הנוסעים להגיע כ 3 שעות לפני הטיסה אל שדה התעופה. זאת למען בידוק וביצוע כל השלבים על העלייה למטוס. לכן יש להזמין מונית שתגיע לאסוף אתכם כך שתגיעו בזמן המתאים לשדה. התייעצו עם הנהג לגבי זמן איסוף נכון. 

איכות ומקצועיות הנהג

הזמינו מוניות לנתב"ג רק מחברות הסעות מסודרות כמו בדוגמא הזו או מנהגי מונית מקצועיים. בטיחות בזמן הנסיעה היא הדבר החשוב מכול. לכן אין להתפשר על מונית או נהג שאינו תקינים ומקצועיים. 

צפיפות ומקום למזוודות

וודאו כי יש במונית מקום למזוודות שלכם ושריינו מקום לבני זוג או משפחה במידה והם מצטרפים לנסיעה. חשוב כי הנסיעה לא תהיה צפופה מידי ולא נוחה, על מנת שתגיעו רעננים לשדה התעופה. 

השוואת מחירים 

לבסוף יש לבצע השוואת מחירים בין חברות הסעות. כיום יש מחירון קבוע עבור מונית לשדה התעופה שמאפשר הוזלה של עלויות באופן משמעותי. באמצעות צעדים אלה – תוכלו להגיע בשלום ובקלות אל הטיסה שלכם.