איתור כסף אבוד מכל קרן – פעולה פשוטה משחשבתם

ככול ואתם רוצים לקחת אחריות על התחום הפיננסי בחיים הפרטיים שלכם, אתם יכולים לבחור בכמה וכמה צעדי התייעלות, שיכולים להוביל לשינוי. יחד עם זאת, כאשר אתם רוצים למצות את כל הזכויות שלכם, ניתן לקחת את הדברים לשלב הבא ולהתחיל תהליך שכל מטרתו היא איתור כסף אבוד. איתור הכספים השייכים לכם, אותם איבדתם לאורך השנים, יכול לסייע לכם לצאת לדרך כלכלית חדשה, או לכל הפחות לכסות כמה חובות שהצטברו עם השנים.

מתי ניתן לבצע פעולת איתור כסף אבוד?

פעולות איתור כסף אבוד, ניתן לבצע בשלבים שונים של החיים, כמו למשל:

  • כשכירים, אתם יכולים אחת לכמה שנים, לבצע בדיקה על מנת לגלות האם ישנן קרנות השתלמות שאתם לא מכירים, אשר נפתחו על ידי אחד המעסיקים הקודמים שלכם.
  • לאחר פטירתו של קרוב משפחה, ניתן לבצע את ההליך על מנת לראות האם אתם זכאים לרשת ממנו כספים ואתם לא מודעים לכך.
  • לקראת היציאה לגמלאות, רצוי לבצע חיפוש מעמיק על מנת למצוא את כל המקורות הכספיים שלכם, כולל קרנות פנסיה פעילות וישנות. כך תוכלו להבטיח רווחה כלכלית גם במחצית השנייה של החיים.
  • לקראת אירועי חיים משמעותיים, כמו חתונה, ניתן למצוא כספים שיאפשרו לכם להתנהל כלכלית בצורה נוחה יותר ולקבל את האירוע שתמיד חלמתם עליו.

מקבלים את כל המידע בנוגע לכספים שלכם

תהליך איתור כסף אבוד הוא רק השלב ההתחלתי שלכם. לאחר שמצאתם את הכספים שמגיעים לכם, אתם יכולים לבצע הערכה מחודשת של כל החובות והיתרות שלכם. בצורה כזו, תקבלו זריקת עידוד לחיים כלכליים מאוזנים יותר, ותוכלו לבצע שינויים פיננסים בעלי השפעה לעתיד. אם למשל גיליתם שיש לכם קרן השתלמות פעילה ממעסיק קודם, אתם יכולים להפוך אותה לחסכון אקטיבי לעתיד. היום זו היא צורת החיסכון הרווחית ביותר במשק, ועל כן, שווה לכם להשקיע כמה שיותר כספים בקרן זו ולהבטיח תשואות יפות לעתיד. ניצול המידע שהתקבל בתהליך איתור הכספים, בצורה חכמה יכול לשפר משמעותית את אורח החיים שלכם בעתיד.