כמה עולה קורס פיתוח אפליקציות לילדים?

בקורס של פיתוח אפליקציות ומשחקים, ילמדו הילדים את היסודות של התכנות של פיתוח אפליקציות ומשחקים לטלפון הנייד. הם יכתבו בפעם הראשונה קוד, יעצבו ויפתחו בעצמם מנעד רב של מוצרים דיגיטליים. בקורס הילדים ילמדו את המושגים שלעיל – מושגי יסוד בתכנות – : input, If/else, random and intersect, משתנים – עשיית שימוש במשתנים לאחסון מידע, כלי עיצוב אלמנטריים – שילוב של קבצי מדיה באפליקציה.

> קראו גם בלינק http://www.campusjunior.co.il/index.php?dir=site&page=courses&op=item&cs=10

כמה עולה קורס פיתוח אפליקציות לילדים?

דמי רישום לקורס – ₪250

זיכוי מלא, כולל 2 שיעורי ניסיון

לאחר מכן ₪338 כל חודש במשך 9 חודשים

התשלומים החודשיים מתחילים לאחר תום תקופת הניסיון.

המלצות על קורס תכנות של אפליקציות

אחת העבודות הכי מעניינות בעשור האחרון הינה להיות מפתח של אפליקציות. מן ההיבט הראשון זו היא עבודה קשה, שלא תמיד טומנת בחובה את השכר הראוי, מן ההיבט השני, עסקינן בעבודה מאתגרת, יצירתית ומספקת, בדרך כלל במתכונת של עצמאי, הווה אומר – גם נוחות של השעות וגם עבודה מהבית שלכם. לא מעט נכתב על בני אדם אשר כתבו אפליקציה והצליחו להיות מכך בעלי הון, אך יש בנמצא אף בני אדם אשר כותבים אפליקציות מדי יום ולא ממש מתעשרים מזה.

ראשית כל ללמוד – על מנת להבין כיצד יש לפתח אפליקציות לא צריך כעת ללמוד את כל הקורסים שנמצאים בשוק ולעשות תארים מורכבים. בדרך כלל קורס פיתוח אפליקציות לילדים כמו כאן  הוא קורס חד שנתי, אשר טומן בחובו יום או יומיים של לימודים. ניתן למצוא כיום גם לימודי בוקר וגם לימודי ערב, בצורה כזאת שבאם הנכם עובדי- ייתן בידכם את ההזדמנות להשתלב בתוך קורס של תכנות אפליקציות ולייעל את עבודתכם או שתלמדו תחום חדש. קורס של תכנות אפליקציות לטלפון הנייד הוא אחד  הקורסים הכי טרנדים שקיימים כיום, אבל גם האפליקציות לאייפד מתחילות לתפוס את ציור המעוניינים בלימודים בקצב מסחרר.