סוגים של השתלות שיער

השיער הוא אחד מהסממנים הברורים ביותר לקווי הפנים של כל אדם, ולכן הוא מהווה גורם חשוב לכל הדעות ביצירת מסגור אך גם בשמירה על ביטחון עצמי גבוה. באופן טבעי עם השנים השיער מתחיל להתדלדל ומאבד מנפחו אצל אנשים רבים. אך אצל פלח לא מבוטל באוכלוסייה יש נשירה משמעותית אשר מובילה להתקרחות מואצת. במקרים כאלו ניתן לבצע תהליך של השתלת שיער וליצור מראה טבעי ואמין לקו הפנים. כיום, קל יותר מבעבר לבצע השתלת שיער בשל טכנולוגיות מתקדמות שקיימות בשוק.

אילו סוגים של השתלות שיער קיימים כיום?

ישנן שתי שיטות מקובלות לביצוע הליך של השתלת שיער. הראשונה היא שיטת הFUT. שיטה זו פועלת על בסיס השתלה יחידנית של כל זקיק שיערה עד לעיבוי מלא ומחודש של הפדחת. השיטה מתאימה לטיפול מקומי בבעיות התקרחות. כמו כן, היא מתבססת על צמיחה מחודשת באופן טבעי של השערות המושתלות. בשיטה השנייה, FUE, נעשה שימוש במכשיר מיוחד אשר מוציא את שורש השערות בקבוצות גדולות ומאפשר לרופא להשתיל אותן בצורה נוחה יותר על הקרקפת. זה הוא תהליך ארוך יותר אך בעל תוצאות עמידות יותר לאורך פרק זמן ארוך. חשוב לציין כי בשתי השיטות קיימת אפשרות להשתלת שיער בטורקיה, אשר הופך להיות הליך פופולרי בשנים האחרונות. השתלות אלו נעשות על ידי רופאים מומחים ובקליניקות מורשות, וזאת בכדי לעמוד בכל תקני הבריאות הקיימים בתחום הטיפולים האסטטיים. סוגים של השתלות שיער

בחירה שמשפרת את הביטחון העצמי שלכם

המראה שלכם הוא הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו. הכי בסופו של יום אתם לא יכולים להחליף את מבנה הפנים מבלי לעבור ניתוחים מסובכים ומורכבים. ולכן, אצל אנשים אשר סובלים מבעיות התקרחות באופן ניכר לעין, הצורך ליצור מראה פנים ממוסגר הוא כל כך חשוב, שהם ישקיעו את כל המשאבים שלהם. אז אם גם אתם רוצים להפוך את השיער הדליל שלכם, לשיער החלומי שאתם זוכרים מימי הנעורים, אתם יכולים לבצע את ההליך וליצור לעצמכם את מראה הפנים שאתם כל כך אוהבים, תוך השקעה מינימלית.