הסיבות שכדאי להשקיע ביוון

ישנן כמה וכמה מדינות בעולם, שפותחות את שעריהן ומציעות למשקיעים מכל העולם להגיע ולרכוש נכסים באדמותיהן. אחת המדינות היותר קרובות לישראל, שבאה בגישה המיוחדת הזאת היא יוון.

בפניכם כמה סיבות שיסייעו לכם להבין למה כדאי להשקיע דוקא ביוון

  • הטבות- ההטבות בהשקעה בנכסים ביוון רבות, תחילה יש להתחשב במרחק הקצר של יוון מישראל, דבר שעוזר מאוד בניהול הנכסים ובדאגה להם מקרוב. יתרה מכך, יוון מעניקה למשקיעים ישראלים גם הטבות כמו הקלות במיסים, תשלום מס רק על הרווחים, פטורים מארנונה, מיסי שבח ומס הכנסה. זאת, ככל הנראה, בשל המשבר הכלכלי שחוותה יוון לא מזמן.
  • הסכמים בין המדינות- ישראל ויוון ניהלו משא ומתן ונחתמה ביניהן אמנה לפני כמה שנים, בה הוסכם שישראלים שמשקיעים בנכסים ביוון, פטורים מכפל מיסים ומדובר כאן על סכומים גבוהים שנחסכים בסוף השנה. נראה שאמנה זאת תחזיק לעוד שנים רבות והמשקיעים הפוטנציאליים יוכלו לשמור על ראש שקט לגבי כפל המיסים. 
  • אטרקטיביות ותיירות- יוון נהפכה למדינה תיירותית מאוד, החופים הקסומים, האווירה והיחס המדהימים וכן הקונסטרוקציה הייחודית, מושכים יותר ויותר אנשים ליוון ומכך נוצר מצב בו הביקוש עבור השקעות נדלן ביוון שמתבטא בנכסים ודירות עולה על ההיצע- במילים אחרות, המשקיעים בנכסים מרוויחים ובגדול. מי שהיה ביוון יוכל להבין היטב על מה מדובר ומדוע מגיעים לשם כלכך הרבה תיירים, לאלו מכם שעוד לא ביקרו ביוון, שעריה פתוחים וכדאי מאוד שתעשו סיור נכסים לפני שתחליטו להשקיע שם את כספכם. 
  • חברות נדל"ן ישראליות שמתמחות בנדל"ן ביוון- בארצנו קיימות חברות רבות שמתעסקות בנדל"ן בחו"ל, זאת בשל הביקוש הגבוה של משקיעים לרכוש נכסים דוקא מחוץ לארץ, חלק מהחברות מתמחות בנדל"ן ביוון. הידע הרב שצברה חברה כזאת והצוות המקצועי והמומחה שיעמוד לצדכם, יהפכו את ההשקעה לחוויה פשוטה, קלילה ויוצאת דופן. יתרון נוסף שתקבלו מסיוע בחברת נדל"ן מקצועית שמתמחה בנדל"ן ביוון, הוא שחברה זאת תוכל לקשר אתכם לחברות הנדל"ן שנמצאות ביוון, להראות לכם את הספוטים החמים ביותר ולקשר אתכם לכל מי שצריך בכדי שתוכלו לנהל את הנכס שלכם בפשטות, קראו עוד בלינק https://nadlan1on1.co.il/apartments-athens-why-specifically-there.