המלצות ליועצי משכנתא

בישראל רוב האנשים מגיעים בשלב כזה או אחר להבנה שאם הם לא רוצים לשלם את המשכנתא של מישהו אחר, הם צריכים לקנות דירה. עם זאת, מחירי הנדל"ן כל כך גבוהים, עד כי ברור שללא עזרה מהבנק יהיה לרובנו מאוד קשה להגשים את החלום הזה. נשמע מוכר? ברור גם לכם שתצטרכו לפנות לבנק לצורך קבלת משכנתא? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים, בין היתר, המלצות ליועצי משכנתא. זה נכון שתוכלו גם לעשות חיפוש קצר אונליין ולבחור בצורה שרירותית את היועץ שלכם, אך כיוון שהרבה מונח כאן על הפרק, לא מומלץ לזלזל בבחירה החשובה הזאת. 

מה הופך יועץ מסוים למוצלח יותר לעומת אחרים? 

מעבר לכך שתוכלו לחפש המלצות ליועצי משכנתא, כמובן שיש עוד כמה דברים שכדאי לברר. בבואנו לנסות להבין מה הופך יועץ משכנתא כזה או אחר לטוב יותר, אנחנו רואים שגם נתונים כמו שנות הניסיון שהוא מביא עמו יכולים להיות משמעותיים. בנוסף, אם אתם יכולים לבחור יועץ משכנתא שגם נמצא קרוב אליכם מבחינה פיזית, זה רצוי, כי כך תוכלו להיפגש אתו בכל עת בלי לתאם הכול מראש. מעל לכל הדברים האלה, אין ספק שהיועץ שלכם צריך להיות אדם רציני שמעורר את אמונכם ושאתם יכולים לסמוך עליו. רק אם תרגישו שהיועץ באמת מקצועי, אמין ורוצה בטובתכם, כדאי יהיה לעשות אתו עסקה ולהמשיך אתו הלאה. 

האם כל יועץ משכנתאות יגבה מכם סכומים גבוהים? 

ייעוץ משכנתאות הינו תחום מאוד ספציפי הדורש מומחיות רבה. לכן זה טבעי שככל שיש ליועץ מסוים יותר ניסיון, הוא גם ירשה לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים. עם זאת, לא תמיד השירות הזה חייב להיות מאוד יקר, שכן בסופו של דבר מטרתו של היועץ היא לעזור לכם לחסוך. מנגד, אם חשבתם לוותר על השירות הזה ולהשתמש בשירותי ייעוץ המשכנתאות של הבנק, רצוי שתוותרו על האופציה הזאת. אל תשכחו: יועץ המשכנתאות של הבנק חושב אל הרווח של הגוף שאליו הוא שייך, ולבנק יש אינטרס הפוך משלכם בנושא הזה, כך שעדיף לבחור יועץ משכנתאות פרטי.