אירוע השקה? רק עם איתמר שחקנים

אירוע השקה הוא אירוע מיוחד במינו אירוע, הגורם לבעלי מוצר פרפרים בבטן והתרגשות עצומה. השקת מוצר באה לאחר כאב ראש רב והמון חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, לאחר שבמשך מספר שנים עבדתם על מוצר כל שהוא, ובוודאי השקעתם  בו הרבה זמן ויזע, וגם כסף רב. כעת לאחר עבודה רבה המוצר הייחודי בידכם, ואתם רוצים להראות אותו לכל העולם, כדי שיכירו את המוצר בכניסתו לשוק, בשביל זה אתם צריכים אירוע השקה ייחודי ומיוחד, בהתאם למוצר שלכם. אז איך מתכננים אירוע השקה מוצלח עם טעם של עוד? ומה חשוב לדעת כדי  לארגן אירוע מושלם?

אז מה חשוב לדעת כדי לארגן אירוע השקה מושלם?

  • הקפידו לבחור תאריך קבוע מראש לאירוע

חשוב מאד לקבוע תאריך מראש לאירוע, כאשר התאריך נקבע, אתם יכולים לתכנן מראש עם ספקים, ואת ההתקדמות של האירוע על פי שלבים מתוכננים מראש עד ליום האירוע עצמו, קראו עוד בלינק.

  • בחירת מקום

חשוב לדעת כי בחירת מקום ההשקה צריך להיות בהתאם למוצר, אך בדרך כלל ניתן לראות כי מתקיימים אירועי השקה במשרדי החברה או בבתים פרטיים וגגות עם נוף.

  • פרסום

חשוב מאד להכין את הציבור לאירוע, על ידי טפטוף מסרים בנוגע למוצר שלכם, עד כמה הוא חשוב, ועד כמה הוא ישפר את החיים שלהם לטובה, וכך על ידי המסרים שהוחלטו לבחור על ידי משרד הפרסום.

  • מוזמנים

חשוב מאד שבאירוע ההשקה יהיו אנשים חשובים כמו ראש העיר או ידוענים.

  • אטרקציות

אך הדבר המבדיל בין אירוע השקה בינוני לאירוע השקה מושלם הן האטרקציות לדוגמא מייצגים לאירועים כמו כאן צריך לבחור חברה שיש לה מגוון רחב של אטרקציות בהתאמה אישית כמו: עמדות צילום עם תלבושות ואביזרים בהתאם לאירוע, ציורי קריקטורה וגרפיטי.