נסיעות עסקיות לחו"ל – כך תהפכו את התהליך לפשוט יותר

כשאנחנו מארגנים נסיעה באופן פרטי, אז יש לנו את האפשרות לארגן טיסות דרך סוכן נסיעות או דרך אתרי טיסות שונים, אנחנו יכולים גם לארגן בתי מלון דרך אתרים מסוימים וכמובן לבחור לעצמנו את המסלול, לרכוש כרטיסים מתאימים לתחבורה ציבורית או לשכור רכב. כל דבר שאנחנו רוצים, הרי שיש לנו אפשרות לארגן את זה מבעוד מועד באינטרנט או כשאנחנו מגיעים אל ארץ היעד. 

העניין הוא, שברוב המקרים, נסיעות פרטיות מתרחשות אצל רוב האנשים פעם בשנה, פעמיים בשנה, לעיתים אפילו בטווחי זמן יותר מרוחקים זה מזה. לעומת זאת, נסיעות עסקיות יכולות להתבצע לעיתים תכופות יותר, ומה עוד שיש להן משמעות רחבה יותר, בטח מבחינה כלכלית וכן מבחינות אחרות לחברה עצמה, במיוחד אם מדובר בחברות עם אלפי עובדים ומעלה.

לכן, אנחנו לא נרצה להתעסק בכל הנושא הזה בעצמנו, ובטח שלא נרצה שהעובדים יבחרו לעצמם את הטיסה ואת בתי המלון. אנחנו נרצה שגורם מקצועי ומוסמך יעשה זאת בשבילנו. יש היום הרבה אפשרויות לטפל בטיסות העסקיות של החברה:

  1. לעבוד עם סוכנות נסיעות
  2. לעבוד עם פלטפורמת נסיעות עסקיות אונליין

לפעמים חברות גדולות מעסיקות צוות מקצועי שעוסק בנושא, בין אם מדובר במנהלות משרד או במחלקת החשבונאות של החברה,, אך ברוב המקרים, הן דואגות לעבוד עם פתרונות חיצוניים שמספקות להן מה שנקרא "חליפה מתאימה" לנסיעת העסקים הבאה של עובדי החברה.

כיצד זה מתבצע בפועל

עבודה עם סוכנות נסיעות:

הרעיון הוא פשוט, אנחנו פונים לחברה, מסבירים לה לאן אנחנו רוצים לנסוע, למשך כמה זמן, מה התקציב שעומד לרשותנו, מה בדיוק אנחנו צריכים. כך צוות החברה יכול לבדוק עלויות של טיסות, בתי מלון, השכרת רכב ושירותים אחרים. החברה תציג בפנינו הצעות מחיר שונות, ובהתאם לכך, אנחנו נחליט מה נכון עבורנו, כאשר הצוות שלה יטפל בכל מה שנדרש, בין אם זה אומר כרטוס כרטיסי טיסה, הזמנת מקומות בבתי מלון וכל דבר אחר. 

עבודה עם פלטפורמת הזמנות אונליין:

גם כאן הרעיון הוא דיי פשוט, במקום לפנות לגורם צד ג', אנחנו פשוט פותחים את המחשב ומזמינים את כל הנסיעות שלנו, המלונות והטיסות שלנו במקום אחד ובכמה קליקים. המערכת תספק לך את המחירים הנוחים ביותר ותדע לשלב בעבורך את כל אפשרויות הנסיעה, במיוחד אם מדובר בנסיעת עסקים עם מספר רב של עצירות בדרך. אבל זה לא רק זה, כאן נכנס היתרון הגדול בשימוש בפלטפורמה שכזו. למשל, בפלטפורמות נסיעות עסקיות כמו טרוולסוט, המערכת תוכל להפיק בעבורך דוחות מתקדמים וסטטיסטיקות שונות כולל המלצות לאופטימיזציה של הנסיעות העסקיות של החברה. כלומר, לא רק שהחברה יכולה לחסוך כאן כספים בהשוואה לעבודה עם סוכני נסיעות, היא גם יכולה לבדוק כיצד היא חוסכת לך על הנסיעות העתידיות וממליצה לך על הזמנה בזמן מתאים יותר ועוד.

שורה תחתונה, אם אתם שואלים אותי, אנחנו כבר ב-2020 והגיע הזמן להתקדם ולהשתמש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות ולהפסיק להשתמש בשירותים שלאט לאט נעלמים להם מהעולם.