איזה חליפות גן לחורף הכי שווה לקנות?

הן יפות בטירוף, מתאימות לגן, לבית הספר ואפילו ליום הולדת של אחר הצהריים. חליפות גן לחורף הן פריט חובה בכל ארון בגדים, ולכן זה בדיוק הזמן להציג בפניכם רשימה של חנויות אונליין בהם תוכלו לרכוש חליפות מהממות לילדות.         

כיום, כל מותג אופנה שמכבד את עצמו מציע קולקציה עשירה של חליפות גן, אבל חליפות מעוצבות לילדות זה כבר סיפור אחר. הן חייבות להיות מעוצבות בקפידה, תוך מחשבה על כל פרט ופרט, ועם טוויסט מדליק שיהפוך את הנסיכה הקטנה שלכם לייחודית. אז דקה לפני שאתם רצים לקנות חליפת גן חדשה, קבלו את ההמלצות החמות ביותר שלנו.

חליפות גן מתוקות של המותג נד נד    

מותג בגדי הילדות הישראלי נד נד (NadNed) מציע בגדי קז'ואל לילדות בגילאי 4-12, וביניהם גם חליפות גן מהממות לחורף, שפשוט קשה לסרב להן. תוכלו לבחור בין חליפות קפוצ'ון עם כובע ארנב, לבין חליפות שיקיות העשויות מקטיפה שחורה והדפס מנומר ואפילו חליפות בסטייל מבד וופל נעים לגוף.

החליפה שהקסימה אותנו במיוחד באתר נד נד היא – CROWEL SUIT הארנב המתוק, המגיעה בארבעה צבעים לבחירה – אפור בהיר, וורוד, שחור וכחול נייבי. החליפה רכה ונעימה לגוף בזכות השילוב בין קטיפה וכותנה, כאשר המכנסיים של החליפה בגזרת SLIM-FIT, העליונית משולבת עם רוכסן, כיסים קדמיים וכובע קפוצ’ון עם אוזני ארנב ארוכות ומתוקות המחוברות אליו.

כמה זה עולה? 298 שקלים.

חליפת גן יפות של המותג דלתא

מסתבר שמותג דלתא מזוהה לא רק עם פיג'מות, אלא מציע גם חליפות גן מהממות מבדים רכים ונוחים. בשיטוט באתר תוכלו למצוא מגוון סוגי חליפות לילדות וילדים, חלקן בגוונים בהירים וחלקן בגוונים כהים. פשוט לבחור את הצבע, סוג ההדפס ולקנות.

החליפה שצדה את עינינו במיוחד היא – סט ,SMILEY BUNNY המגיע עם חולצה מתוקה עם איור של ארנב, הדפס סמייל וטייץ אפור בהיר שמשתלב מהמם עם החולצה.

כמה זה עולה? 79.90 שקלים.

חליפות גן הורסות של המותג Carter's

מותג Carter's האמריקאי מציע מגוון עשיר של חליפות גן מעוצבות. סטנדרטי ושיגרתי לא תמצאו שם, מכיוון שכולן עם טוויסט מיוחד וכאלה שילדות אוהבות. תוכלו למצוא חליפות גן עם כובע קפוצ'ון שובב, עם הדפסים מדליקים, ואפילו חליפות חמות יחסית לימים הקרים.

החליפה ששבתה את ליבנו במיוחד היא חליפת 2 חלקים קפוצ'ון פנדה. הסט המתוק כולל טייץ עם הדפסי פנדה בגוון וורוד וחולצת קפוצ'ון מפליז רך ונעים, עם כיס קנגורו ורקמת פנדה בשילוב אוזניים תלת מימד. החליפה כל כך מתוקה, שהיא לא תרצה להוריד אותה!

כמה זה עולה? 129 שקלים ולחברי מועדון – 59 שקלים.

חליפות גן מיוחדות של המותג Keds

מותג Keds הוותיק מפתיע במיוחד עם שלל בגדי ילדים הורסים, שפשוט כיף להסתכל עליהם (ועוד יותר ללבוש אותם). באתר תוכלו למצוא קולקציית חליפות לילדות לגן ולימי הולדת עם שלל שילובים של חולצות, מכנסיים, טייצים, טוניקות וקפוצ'ונים יפים. האיכות של הבגדים בהחלט מורגשת, ולכן לא פלא שהמותג מצליח מאוד בעולם.

החליפה האהובה עלינו היא חליפת פוטר מחממת ונוחה המגיעה עם הדפס מדליק של סקייטים. החליפה יושבת מהמם על הגוף והיא מגיעה עם חולצה בגוון אפור בהיר ומכנסיים שחורים בגזרת סלים.

כמה זה עולה? 71.90 שקלים

חליפות גן של מותג KIWI

KIWI הוא מותג בגדי ילדים מרענן עם מבחר עשיר של פריטים כמו שמלות, חצאיות, ג'ינסים, סריגים, ז'קטים, חולצות עם הדפסים ועוד. כל פריט ופריט באתר ובחנויות הרשת מעוצב בקפידה ואיכותי.

החליפה המתוקה ביותר, בעינינו לפחות, היא חליפת הדפס לבבות מדליק עם חולצה אדומה וטייץ תואם בגוון אפור עם מלא לבבות קטנים.

כמה זה עולה? 69.90 שקלים

חליפות גן לחורף