בדיקת דירה לפני מכירה

כל אדם שבא למכור נכס או לחילופין כאשר הוא רוצה לרכוש נכס, הוא לא יכול לסמוך על עצמו ולקבוע את המחיר של הנכס או לחילופין בעת קנייה של נכס – להאמין למוכר של הנכס כי אכן זה אמור להיות המחיר שלו הנכס.

לא פעם מתברר כי הנכס לא ממש שווה את המחיר אותו בקשנו עבורו כאשר הקונה הפוטנציאלי מביא אתו איש מקצוע מתחום המקרקעין והוא קובע כי השווי של הנכס הינו שונה לגמרי והמחיר אותו נקב המוכר לא באמת משקף את הערך האמתי שלו.

מסיבה זו כדאי תמיד להיערך מראש עם הערכה מקצועית של איש מקצוע כמו כאן אשר יקבע עבורנו האם אכן מדובר בעלות האמיתית שמשקפת בצורה נכונה את הערך האמתי של הנכס.

בדיקת דירה לפני מכירה – מי בודק את הדירה?

אז האמת היא שעל פי רוב, הקונה של הנכס יבקש לבצע א הבדיקה המקצועית לפני שהוא יחתום על החוזה ובטרם הוא אכן יעביר את סכומי הכסף הגבוהים הכרוכים בקנייה של דירה או נכס נדלן. אך בכל זאת, מומלץ מאוד כי גם בעל הנכס יבצע בעצמו את ההערכה המקצועית בעזרתו של אש מקצוע. כך הוא גם יידע לנקוב במחיר ריאלי והגיוני כאשר הוא מציע את הנכס למכירה. מעבר לכך, הוא גם יוכל להתמודד מול איש המקצוע אשר אותו יביא הקונה הפוטנציאל. הוא יידע האם אכן איש המקצוע אומד בצורה נכונה את שווי הנכס ואין כאן עיגולי פינות לטובת הרוכש.

פונים אל איש מקצוע אמין ומנוסה

בכל מקרה אשר בו אנחנו נזקקים לסיוע של שמאי דירות, חשוב מאוד לשים לב ולפנות אל איש מקצוע אשר עליו אנחנו יכולים לסמוך והוא אכן יידע לחשב עבורנו בצורה הכי מקצועית והכי נכונה את העלות ואת השווי של הנכס שאנחנו רוצים לרכוש. אחרי הכול מדובר פה בכסף גדול ובסכומים גבוהים. אנחנו ממש לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על סכומים גבוהים כאלה, אם זה בעת שאנחנו מוכרים נכס ומנגד אנחנו גם לא יכולים לשלם סכומים מיותרים על נכס שאולי לא שווה את המחיר שמבקשים עליו.