כל מה שרציתם לדעת על יום עיון לחשבי שכר

במקצוע שלכם אתם חשבי שכר מוסמכים? עשיתם קורס לפני כמה חודשים ואתם כבר עובדים בתחום הזה? אם כך, יש דבר חשוב מאוד שאתם צריכים לדעת והוא: על פי התקנון של שכת רואי החשבון, כל חשב שכר מוסמך חייב להשתתף בכל שנה ביום עיון בתחום הזה. לכן כדאי שתתחילו גם אתם לחפש לעצמכם את יום העיון הטוב ביותר לחשבי שכר, כי אם אתם כבר חייבים לעשות יום עיון לחשבי שכר, למה לבחור משהו שיהיה פחות מהטוב ביותר? כדאי לדעת שברחבי הארץ מתקיימים לא מעט ימי עיון שמיועדים לחשבי שכר ולכן יש טעם לבדוק לעומק באיזה יום עיון אתם בוחרים, מה הוא כולל ועד כמה הוא רציני ומעמיק. 

הדרך הנכונה לבחור יום עיון לחשבי שכר

יש לכם התלבטות ואתם לא יודעים באיזה יום עיון לחשבי שכר לבחור? חוששים שלא תצאו מרוצים מהחוויה ושרק תרגישו שאתם מבזבזים את הזמן ואת הכסף שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה המצב. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם ימי עיון שמיועדים לחשבי שכר, כדאי יהיה לבדוק האם מדובר על יום עיון: 

  • שנראה מספיק רציני 
  • שכל חשבי השכר יכולים לקחת בו חלק 
  • שכולל לפחות 15 שעות אקדמיות, בהתאם לנוהל של לשכת רואי החשבון 

בנוסף, אם אתם יכולים לקחת חלק ביום עיון שכל חשבי השכר שכבר עשו אותו יצאו מרוצים, זה עדיף. לכן כדאי לבדוק את העניין הזה לעומק ולקרוא כמה שיותר המלצות, שכן זו הדרך הכי טובה שיש למצוא ימי עיון רציניים וטובים בכל תחום ועניין. 

האם ההשתתפות עולה הרבה? 

כמובן שאם מישהו טרח והפיק יום עיון לחשבי שכר, כל מי שייקח בו חלק יצטרך לשלם. עם זאת, החדשות הטובות הן שהיום זה כבר לא חייב להיות מאוד יקר. למעשה, מכיוון שיש כמה גופים רציניים שמפיקים ימי עיון כאלה, יש ביניהם תחרות על המשתתפים, מה שמוריד לא פעם את המחיר. מבחינתכם זה אומר שכדאי יהיה להשוות מחירים לפני שאתם נרשמים, כי למה לבחור באופן אוטומטי את יום העיון היקר ביותר?