החזרי מס לשכירים – איך תדעו שאתם זכאים?

יש אזרחים רבים במדינת ישראל שזכאים לקבל החזר מס. ואת ההחזר הזה הם יוכלו לקבל רק במידה והם יגישו בקשה כנדרש. מסיבה זו קיימת מודעות לעניין, ורבים הם השכירים שמנסים לבדוק את הזכאות שלהם, כדי לדעת האם הם בין אלו שיש להם זכאות מול רשות המס, והם יכולים לקבל החזר מס ממס הכנסה. כדי לדעת האם להגיש בקשה ולהשקיע בכך את המשאבים הנדרשים חשוב לנו לברר מראש האם אכן יש לנו יתרת זכות במס הכנסה. כיצד נדע זאת?

בדיקה בסימולטור של מס הכנסה

מס הכנסה מעמיד לרשות התושבים סימולטור מיוחד אשר נועד לאפשר לכל אחד ואחת לערוך את הבדיקה באופן עצמי, וכך לגלות האם יש לו אפשרות לקבל החזר מס. את הבדיקה הזו עורכים באתר של מס ההכנסה, והוא אפשרי רק בדפדפן מסוים שתומך במערכת. במהלך ביצוע הבדיקה יהיה עליכם להזין נתונים שונים ומדויקים אודות ההשתכרות שלכם, המצב האישי והמשפחתי שלכם ועוד. בסופו תוכלו לראות האם יש לכם זכאות לקבל החזרי מס הכנסה לשכירים.

לבצע זאת באמצעות גורם מקצועי

אמנם מס הכנסה מבצע פעולות שונות על מנת להנגיש את התהליך לכל אזרח ואזרח. אך בפועל לא רבים הם אלו שבוחרים לבצע בכוחות עצמם את התהליך. רבים הם אלו שבוחרים לפנות אל חברה שפועלת בתחום החזרי מס לשכירים. חברה כזו מקבלת לידיה את התיק עם מלוא הרצינות, ובהסתמך על הידע הרב שהחברה צברה במהלך שנות הפעילות שלה בתחום, היא עורכת את הבדיקה באופן יסודי. כדי שלא להחמיץ מידע ששווה ללקוח שלהם כסף.

איך מקבלים את ההחזר?

כדי לקבל החזרי מס הכנסה יש להגיש טפסים מסוימים לרשות המס. את הטפסים יש למלא כנדרש, ואליהם תתבקשו לצרף מסמכים נוספים בהתאם לנתונים הקיימים. לאחר הגשת המסמכים תבוצע בדיקה במס הכנסה באשר לזכאות שלכם. ובמידה ויוחלט כי אכן אתם זכאים לקבל החזר, תקבלו אותו בתוספת הצמדה בהתאם למספר השנים שעברו מאז שלמתם את התשלומים הללו שלמען האמת לא הייתם חייבים בהם.