תרומות אונליין: האתרים הפופולאריים לתרומות ברשת.

לתת תרומה היא דבר שמאוד חשוב לעשות מכיוון שמדובר בנתינה לאדם אחר, שאולי נראית קטנה אבל באופן מצטבר מגיעה לעשייה מאוד גדולה. הנה כמה עמותות שניתן לתרום להם אונליין.

ארגון לתת

הפעילויות של ארגון לתת בולטת בעיקר בתחום של תזונה, עם יצירה של סלי מזון על ידי הצלה של מזון שאחרת היה נזרק והעברה של סלי מזון אל אנשים אשר נמצאים במצוקה ולהם אין ביטחון תזונתי בכל יום מחדש. בין אלה קיימים גם טיפולים בנושאים של סיוע לניצולי שואה ויצירה של ארגוני התנדבות בקרב בני נוער. האתר מאוד נוח ודרכו ניתן לבצע תרומה שתסייע לארגון לצמוח ולעזור עוד הלאה.

עמותת איילים

כדאי להכיר את עמותת איילים אשר הוקמה על ידי מתן דהן על מנת להגשים את החזון של דוד בן גוריון, ולהפריח את השממה של אזור הדרום. כך העמותה הזו מביאה גרעיני התיישבות חדשים שאר מקימים כפרי סטודנטים שיוצרים מקומות חדשים של עניין תוך עידוד חיי קהילה מלאים ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אזור כזה ברחבי הנגב, אך גם באזורי הגליל ולוד, שהרי כך פועלת עמותת איילים. גם באתר הזה ניתן לבצע תרומה ובכך לסייע למנף את קיום החלום הזה ואת המשכו אל עבר פיתוח הנגב בצורה יותר מעמיקה ומקיפה.

עמותת איילים

עמותת ער"ן

עמותה זו מתמקדת בהנגשת סיוע נפשי. בתחילת הדרך היה הדגש על בני נוער שנמצאים במצוקה, אך נכון להיום ישנו קו חם שמסייע לדוברי רוסית, לדוברי ערבית, לחיילים בודדים, לעולים חדשים עם מתנדבים שתמיד זמינים בטלפון ואפילו אונליין כדי להושיט את היד למי שמבקש עזרה דרכם. דרך האתר יש מידע רב לצד האפשרות להעביר תרומה אונליין.

גדולים מהחיים

עמותה מיוחדת אשר המטרה שלה הוא לעשות טוב עבור ילדים חולי סרטן, העשייה כוללת כל מיני סוגים של פעילויות יוצאות דופן שלפעמים מוגדרות בצורה של הגשמת חלום לילד או ילדה חולי סרטן  עם ליווי של כל ילד וילדה לצד המשפחה שחשופה אף היא לתקופה לא פשוטה. ניתן לבצע תרומה דרך האתר.

פתחון לב

ארגון זה מעניק סלי מזון אך גם הוא מקור להענקה של אמצעי ביגוד לכל מי שידו אינה משגת לרכוש דבר בסיסי כל כך. בנוסף, המקום מעניק סיוע למוסדות חסד אשר פורסים את חסותם על מקומות שזקוקים לעזרה כמו מעונות לנשים מוכות ובתי תמחוי ברחבי הארץ כולה. זהו אחד מהארגונים המוכרים והגדולים בפעילותם בארץ, ולהם יש אתר נוח שדרכו כל אחד חופשי לתרום סכום שיהיה לעזרה רבה.

 

בין שלל העמותות הללו, תוכלו לבחור למי לתרום. אם התרשמתם מפועלה של עמותת איילים או מהעשייה של ארגון לתת, הרי שהתשובה כבר בידיכם.