על החשיבות שבביטוח מבנה

בשעה טובה קניתם דירה? אתם תוהים מה עליכם לעשות כדי להבטיח שהיא תוכל לשמש אתכם לאורך שנים רבות? רוצים להבטיח שכל ההשקעה הכלכלית שלכם בנכס לא תרד לטמיון? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. בוודאי עבדתם הרבה שנים, חסכתם לא מעט כסף וגם לקחתם משכנתא מהבנק, אז למה שלא תעשו הכול כדי לשמור על הנכס שלכם? זו הסיבה שבגללה לא כדאי לוותר על ביטוח על מבנה, כי בעת צרה זה הדבר היחיד שיציל אתכם. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו איבדתם ברגע אחד את הבית ואת כל ההשקעה בו, רצוי לעשות ביטוח מבנה, ויפה שעה אחת קודם.

מתי הביטוח יכסה?

בין אם אתם חושבים על ביטוח מבנה ובין אם אתם חושבים על כל ביטוח אחר, ברור שתרצו לדעת מה בדיוק נכלל בפוליסה שעליה אתם משלמים. כדאי לדעת שבמקרה של ביטוח מבנה, יש שני דברים עיקריים הנכללים בביטוח, והם:

  • ביטוח למבנה עצמו – כלומר לקירות שלו, לתקרה ולרפה
  • ביטוח לתכולה – כלומר, ביטוח לכל מה שיש לכם בבית

אומנם אולי זה נשמע ברגע הראשון מיותר, כי למה אנחנו צריכים לעשות ביטוח לקירות? אך עם זאת, מה בדיוק תעשו אם תפרוץ פתאום שריפה והקירות יתמוטטו? האם תמשיכו לשלם משכנתא על דירה שלמעשה צריך לשפץ מהיסוד? התשובה היא כמובן לא ולכן חשוב כל כך לעשות ביטוח מבנה.

ביטוח מבנה

בדקו באיזו סוכנות ביטוח אתם בוחרים

החלטתם לעשות ביטוח? אתם אפילו יודעים לומר שתרצו שהביטוח יהיה כמה שיותר מקיף? אם כך, כעת נותר לכם לבחור את סוכנות הביטוח שאליה אתם פונים. כמו שאתם יודעים, לא חסרות חברות ביטוח טובות ולכן עולה השאלה – איפה תקבלו יותר תמורת הכסף שתשלמו? אנחנו ממליצים לכם לבדוק פרמטרים שונים כמו: וותק חברת הביטוח, הפוליסה שהיא מציעה לכם וגם המחיר. אומנם זה נכון שכולנו רוצים לקבל כיסוי מלא עבור כל נזק, אך בסופו של דבר, צריך לשלם על כך ולכן לא בטוח שכדאי לבחור חברת ביטוח עם תעריפים גבוהים או נמוכים מידי.

אולי יעניין אתכם גם: ביטוח משכנתא