הדפסת מדבקות

זה אחד מאמצעי השיווק המגוונים ביותר והמגניבים. הדפסת מדבקות ייחודיות לעסק שלך ישווקו את המותג שלך בצורה מעולה. העובדה שניתן להדביק אותן לכל משטח הופכת אותן לכלי שיווקי משוכלל. לא פעם אנו נתקלים בלפטופים שבגבם מודבקות מדבקות צבעוניות עם מסרים. זה רק כדי להמחיש לכם עד כמה השימוש בהן נפוץ. הדפוס הדיגיטלי המתקדם מציע כיום מגוון רחב של סוגי מדבקות לשימושים שונים- מדבקות נייר, מדבקות ויניל, מדבקות כסף, מדבקות זוהרות, מדבקות לתעשייה, אריזה ועוד.

איך בוחרים את סוג המדבקה המתאים ביותר:

ראשית צריך להחליט מה המטרה של המדבקה וכמה זמן אנחנו מעוניינים שהמבקה תחזיק מעמד על המשטח. בהמשך, נוכל להתחיל לבחור את מגוון החיתוכים. אם זה לפי צורה עגולה, גלילים, או חיתוך צורני.

כמות – ככל שנפיק כמות גדולה יותר, העלויות יפחתו באופן יחסי ונוכל יותר "להשתולל" מבחינה עיצובית ודפוס.

דיו – ישנה חשיבות יתרה לדיו איתו משתמשים בהפקת המדבקה. אנו מעוניינים שהמבקה "תשרוד" תנאי מזג אויר שונים- גשם, שמש חזקה, לחות גבוהה ועוד. המטרה במדבקה בשונה מאמצעי דפוס אחרים היא שרידותה אצל הלקוח. בשונה מפלאייר שרוב האנשים יזרקו לאחר שיקראו, את המדבקה אנחנו מעוניינים שאנשים ידביקו ויראו לפני עינהם זמן רב וככה יזכרו אותנו ואת השירות שאנחנו מעניקים.

הדפסת מדבקות

סוגי המדבקות:


מדבקות נייר
– מדבקה די חזקה ויחסית זולה. קשה להסירה.
מדבקות ויניל– מצד אחד מדובר במדבקה חזקה אך מנגד קל להסירה ממשטחים כי היא לא נקרעת בקלות ולא משאירה אחריה סימני דבק.
מדבקות זוהרות– משמשות בעיקר לבטיחות ועמידות לתנאי מזג אויר

מדבקות חלביות– מתאימות בעיקר לוטריניות ופרסום על חלונות ראווה.

לסיכום, הדפסת מדבקות הוא עולם עשיר המצריך הבנה ומקצועיות. המדבקות הן כלי שיווקי יעיל מאוד ועמיד "הנשאר" עם הלקוח שלנו יותר משאר אמצעי הפרסום הקיימים היום. עיצוב המדבקה יכול להעשות עצמאית או כחלק מהשירות בבתי הדפוס. עיצוב המדבקה חשוב מאוד ויש להקפיד עליו בהתאם לקהל היעד והמטרה שאותה אנחנו שואפים להשיג. עולם הדפוס הדיגיטלי מאפשר כיום הרחבת גבולות בכל הנוגע לצבעוניות, חיתוכים וסוגי הנייר. לכם נשאר רק לבחור!

בהצלחה