שיפוץ משאבות מים – האם זה כדאי?

מים זורמים נמצאים בכל מקום והם לא מגיעים מהבאר, אלא מוזרמים על ידי משאבות. לכן, משאבות מים הן עולם טכנולוגי והנדסי שלם. יש להן אין ספור שימושים, אשר לכל אחד מהם יש את המשאבה הייעודית המתאימה לו.

ב"דודי מערכות ומשאבות מים", יודעים להתאים את המשאבה לצורך ולתת את הפתרון. במסגרת זאת, אנו מספקים גם משאבות מים משופצות שהיתרון העיקרי והבולט שלהן – הוא הגורם הכלכלי. משאבה משופצת אינה בהכרח פחות טובה, אבל היא בהכרח יותר זולה!

יתרון נוסף טמון בעובדה שמשאבה שעברה תיקון ושיפוץ, בהכרח תתאים לשימושה הישן מבחינת החיבור לשאר המערכות.  באופן זה, מתייתר הצורך בהחלפת חיבורים וצינורות הנילווים למשאבה ונחסכת הוצאה נוספת.

מתי צריך לשפץ ואיך להימנע?

אין צורך לחכות להשבתה מלאה של המשאבה. בכל הנוגע למשאבות ביתיות, פעמים רבות אנו עדים להיחלשות של זרם המים. זהו סימן היכר בולט של היחלשות או תקלה במשאבה. נכון שניתן לתקן, אולם תחזוקה נכונה ושוטפת יכולה למנוע את הצורך בשיפוץ המשאבה ואת עוגמת הנפש של היחלשות הזרם בבית וההתעסקות בהחלפתה.

ב"דודי מערכות" יתנו לכם את הפתרון והשקט על ידי תיחזוק שוטף, איתור בעיות ומניעתן עוד לפני התפרצות התקלה. לכן, מומלץ להתחבר למקצוענים בתחום כבר מההתחלה.

שיפוץ משאבות מים

שיפוץ משאבה – על ידי מומחים בלבד!

שיפוץ משאבת מים ראוי שייעשה על ידי מי שרכש וותק וניסיון. אחרת, מוטב לקנות משאבה חדשה. המומחים שעובדים ב"דודי מערכות", יידעו לייעץ ולומר האם כדאי ויש טעם בשיפוץ המשאבה הקיימת או האם כדאי לרכוש משאבה חדשה וזאת מתוקף הניסיון הרב שרכשו בתחום. בנוסף, "דודי מערכות" משתמשים בשיפוץ המשאבות הישנות בחלפים שהם מקוריים בלבד. עובדה זו מאפשרת לתת אחריות גם על המשאבה המשופצת ובכך להעניק ללקוח שקט נפשי שקיבל משאבה טובה, גם אם אינה חדשה.

המקצוענים של דודי יודעים גם לייצר במיוחד חלפים ייעודיים עבור משאבות ישנות אשר אינן מיוצרות יותר. ידע זה מגיע אף הוא משנים של ניסיון ומהבנה אמיתית לעלויות הנילוות והצורך של הלקוחות במשאבה.