7 דברים שאתם צריכים לדעת על ביטוח רכב בשנת 2020

עולם הפיננסים ככלל וביטוח רכב בפרט עוברים שינויים כל הזמן כדי להתאים עצמם לעידן החדש. איפה זה שם אותנו, הלקוחות, למול השינויים ואיך זה אפילו יכול לעבוד לטובתנו?

יובל בנר

זה לא שהסגנון הביטוחי הישן, זה שמצריך סוכן ביטוח מאחורי הרים של קלסרים, פג מהעולם. אבל לדרך זו נוספו בשנים האחרונות עוד כמה שיטות לביטוח הרכב שלך. ככלל, כיום קל הרבה יותר להשיג מידע, לקבל הצעות מחיר, להתמקח ובסופו של יום לקבל החלטה מושכלת מאשר בשיטה הישנה, זו שחייבה במקרה הטוב טלפונים רבים וסבוכים ובמקרה הרע, כיתות רגליים בין מסדרונות משמימים בבניינים אפורים. אם כך, לפניך 7 סעיפים בסיסיים שיעזרו לך לצלוח בשלום את עולם הביטוח המודרני. בהצלחה.

השוואת מחירים

גולת הכותרת של עולם הביטוח האינטרנטי היא היכולת לבצע השוואת ביטוח מקיף אונליין ממספר מקורות שונים, לעיין בתנאי הפוליסות ואפילו לקבל הסבר עליהן. כשחושבים על זה, אחת הסיבות העיקריות לחידוש האוטומטי של הביטוח שהיה מקובל פעם היא הסיבוך שבקבלת הצעות נוספות. אז זהו, נגמר. לבדוק מספר הצעות זוהי צרכנות נכונה, נבונה ומשתלמת.

ביטוח רכב אונליין

היכולת לרכוש כל דבר ברשת, כולל ביטוח מקיף אונליין, הייתה בגדר מהפכה צרכנית של ממש. רכישה אינטרנטית היא פשוט דרך לחסוך זמן וכסף, על ידי שימוש במנגנון ממוחשב במקום להיסחב ממשרד למשרד ולקבל הררי טופסולוגיה שהשוואה בניהם היא בגדר הבלתי אפשרית כמעט. רכישה מקוונת מהווה מנגנון שמפשט ביעילות את השוואת המחירים ואת התנאים הייחודיים לך ולרכב שלך.

ביטוח רכב אונליין

הזול הוא היקר

לא כל מה שנוצץ זהב. במידה ומצאת ביטוח זול במיוחד, כדאי לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין למה הוא זול. במקרים מסויימים המחיר הזול יכול לנבוע מכיסוי נמוך יחסית או מהשתתפות עצמית גבוהה אשר עלולים להפוך את הביטוח ללא כדאי במקרה בו יופעל.

רכב יקר עם ביטוח זול?

בבואך לבחור רכב, כדאי להשתמש בכלי ההשוואה שהוזכרו לפני הרכישה. הסיבה לכך פשוטה: ביטוח הרכב נגזר מפרמטרים רבים ושונים ולא רק ממחיר הרכב. פירוש הדבר שיכול להיות מקרה בו דווקא רכב יקר יותר יהיה בעל ביטוח זול יותר עקב נתוני גניבות רכב, למשל. לכן, תמיד טוב לבדוק מראש ולא להיות מופתעים לאחר מעשה.

ביטוח מוזל? בהחלט אפשר

מכיוון שביטוח מודרני מתחשב בפרמטרים רבים ומורכב מכמה סוגי כיסויים, ניתנת לך האפשרות לבטל חלק מהכיסויים שאולי פחות רלוונטיים לך ובכך להוזיל את הביטוח. לדוגמה, רכב מיושן שפחות סביר שיגנב או או כיסוי לנהג יחיד בלבד ולא לכל נהג.

האדם שמאחורי המכונה

ניתן לעשות את כל תהליך רכישת הביטוח באינטרנט ועדיין לעמוד על כך שיצור איתך קשר נציג אנושי. בד בבד, גם כדאי להשיג פרטי קשר של מענה אנושי לשעת הצורך, כדי שלא לדבר עם מכונה כשבאמת צריך מענה אנושי.

חיפוש מבצעים אקטיבי

דבר שחשוב לדעת לגבי מבצעי ביטוח רכב באינטרנט, הוא שלא להתייחס דווקא למחיר המופיע במבצע. לרוב דווקא מחירים אלו יהיו נתונים לשינויים עקב נתוניך האישיים ולא ייצגו את המחיר הסופי. תמיד לקבל הצעה מסודרת שמתאימה לך.

 

עולם הביטוח החדש מאפשר לך לקבל הרבה יותר מידע בצורה מסודרת ויעילה יותר, כמו גם להתאים את המוצר הביטוחי במדוייק לצרכים שלך.