5 דברים שיעלו לכם את העסק

בעלי חנות פיזית או עסק אינטרנטי? לא משנה אם אתם מוכרים מוצר או סל שירותים, ואם יש לכם קטלוג מוצרים ומסלולים גדול או קטן – יש כמה וכמה שדרוגים שיכולים להקפיץ לכם את העסק ברמת ההכנסות, ומעבר לכך גם ברמה האישית: בשקט נפשי, בנוחות גישה ובקלות התפעול. אז מהם חמשת העקרונות המומלצים ביותר לשדרוג העסק? אספנו עבורכם את הטופ של הטופ.

1. שירותי סליקה מקוונת

הדבר הראשון שעסק חייב להבין בכדי להתאים את עצמו לקהל הלקוחות של היום, הוא שלא יכולה להתקיים יותר האפשרות הבלעדית של תשלום בחנות הפיזית עם קופה רושמת: לקוחות פוטנציאליים יכולים וצריכים לשלם לכם בכל שעה שירצו, ולא צריכה יותר להיות ציפייה מהם להגיע אליכם באופן פיזי לשם כך.

2. מעבר לשירותי ענן

איחוד מסמכים הוא מושג מוכר שרובנו כבר מזמן עברנו אליו, אם דרך דרופבוקס ואם דרך גוגל דרייב. אך כיום ישנן מספר חברות המציעות שירותים ייחודיים לבעלי עסקים, בהם לא רק שכל המסמכים נמצאים יחד – אלא הפלטפורמה מאפשרת גם שולחן עבודה מקוון של ממש, הכולל ביצוע פעולות כמו שירותי סליקה מקוונת (כפי שפורט קודם), הנפקת חשבוניות ירוקה, שליחת אישורים ודוחות.

דברים שיעלו לכם את העסק

3. הקמת חנות אינטרנטית

בהמשך לנאמר קודם, הקמתה של חנות מקוונת היא אך טבעית – שהרי תשלום מקוון בכל שעות היממה אינו יכול כמובן להתקיים דרככם תמיד. לכן, חשוב להשקיע באתר שיהווה פלטפורמה איכותית לתחזוק התדמית והמותג שלכם, וכן שתהיה בו האפשרות לשלם באופן נוח וברור.

4. תשלום מאובטח ומגוון

יש שני דברים שחשובים ללקוח המוסר את פרטי האשראי שלו: שהתשלום ייעשה בצורה מאובטחת, ושהוא יוכל להרגיש שהוא שולט במצב. בדיוק לשם כך הוקמו מספר פלטפורמות המאפשרות ללקוח לשלם בדרך שלו, ובאופן שהוא מוצא לנכון: PayPal, שירותי סליקה בתקן EMV, כניסה באמצעות קוד אבטחה לנייד ועוד ועוד. חשוב לתת ללקוח את הבחירה בין כמה אפשרויות שונות, ובלבד שהן תהיינה טובות ומאובטחות כמו שצריך.

5. שיווק בדיגיטל

לבסוף, זכרו כי כל מה שתואר כאן אינו יכול להיות תקף ללא שירותי שיווק ופרסום יעילים כמו פרסום בגוגל אדוורדס, הממוקדים לעסק שלכם וכמובן לעולם הדיגיטל המשתנה. חשוב למצוא את החברה הנכונה שתעשה זאת עבורכם, ולהתעדכן באופן שוטף בנעשה בתחום בכדי להבטיח פרסום יעיל ומדויק, שק יגדיל את קהל היעד שלכם עוד ועוד.