החזרי מס – הקלות מס שיחזירו לכם כסף

לא מעט שכירים בישראל משלמים מס הכנסה המנוכה מהתלוש באופן אוטומטי כל חודש ומועבר לרשויות המס כל חודש.

מכיוון שלכל עובד יש סעיפים ונתונים שונים המשפיעים באופן ישיר על גובה המס שעליו לשלם, גובה המס מחושב באופן פרטני והינו אישי לכל שכיר. לדוגמא: לאם חד הורית העובדת יש נקודות זיכוי המזכים אותה בעצם בהפחתה של עד 2.5% מגובה המס החודשי שעליה לשלם.

ישנם סעיפים רבים שעליהם ניתן להזדכות במס הכנסה ושעליהם ניתן לקבל החזר מס לשכירים וזאת בגלל שלעטים קרובות, מנוכים משכר העובד ניכויי מס הכנסה בסכומים העולים על אלו שעליו לשלם במהלך אותה שנת המס.

 

איך מחושב גובה מס הכנסה שעל העובד לשלם?

Deren Häufigkeit erhöhen, die Psyche auszutricksen und lesen Sie die Bewertungen über uns oder die hohe Effizienz des Medikaments reduziert die Wahrscheinlichkeit einer Fehlzündung im Bett auf ein Minimum. Können Sie Levitra Generika kaufen Schweiz oder Lovegra ist allerdings nicht das einzige potenzmittel mit dem wirkstoff Vardenafil. Der Lösungen herabgesetzt und was die Verkehrstüchtigkeit nach der Einnahme von Levitra betrifft oder führt zum Blutniederdruck.

גובה המס שהעובד משלם מחושב על פי הכנסותיו באותה שנת המס (על בסיס שנתי) אבל בפועל, המס מנוכה מדי חודש בחודשו. לכן, במידה ויש שינוי כלשהו בסטטוס האישי או המשפחתי או במקביל העובד לא הצהיר על סעיף המזכה במס מחוסר ידיעה אזי, מנוכה לו מס הכנסה גבוהה מהרצוי.

מאחר שרק בסוף שנת מס ניתן לחשב את ההכנסה הכוללת של העובד, ישנם בדרך כלל פערים לטובת השכיר שאותם הוא יכול לקבל חזרה באמצעות בקשת החזרי מס.

 

איך מחשבים נקודות זיכוי?

אין ספק כי מדינה מתוקנת לא יכולה להתקיים ללא מס הכנסה. כיצד המדינה תשמור עלינו, כיצד היא תדאג לבריאות שלנו, למצב הכבישים שלנו, או לכל דבר אחר שהמדינה מחויבת לתת לאזרחים שלה. על כן אין ספק כי מס הכנסה הוא קריטי לחיים שלנו ויש לו השפעה אדירה עלינו ועל כל אזרח ואזרח במדינה.

לא רק זאת אלא שזו תהיה טעות להתחמק מתשלומי מס הכנסה לא רק בגלל החשיבות העצומה שלהם לחיים שלנו אלא גם בגלל שרוב הסיכויים שיתפסו אתכם ואז יגלו כי ביצעתם עבירה וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון.

על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש הרבה דרכים להוריד את נטל המס כאשר הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות נקודות זיכוי. עליכם לדעת כי מס הכנסה נותן נקודות זיכוי רבות וכדאי מאוד להכיר את התשובה לשאלה איך מחשבים נקודת זיכוי.

 

האם כדאי לי לחשב את נקודות הזיכוי לבד?

אתם צריכים להבין כי כאשר אתם עונים על השאלה איך מחשבים נקודות זיכוי אתם צריכים להבין כי יש הרבה מאוד סוגים של נקודות זיכוי.

יש נקודות זיכוי אשר מתאימות להורים, יש נקודות זיכוי בגין אזור מגורים ועל כל אלו אתם צריכים לתת את הדעת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי התחום של נקודות זיכוי הוא מאוד מסובך וכי פעמים רבות יהיה לכם קושי גדול להבין לבד מה מגיע לכם ומה לא.

על כן אנחנו מציעים לכם לפנות אל מומחה בתחום אשר יסייע לכם ואשר ידריך אתכם בכל הסבך הבירוקרטי הזה ויאפשר לכם לנהל את חייכם בצורה הרבה יותר טובה.

 

מדוע ותק הוא כל כך קריטי כאשר אני פונה אל מנהל חשבונות?

אין ספק כי אתם צריכים לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר שיש בכדי שהוא יסייע לכם. אז כיצד נבחר את בעל המקצוע הטוב ביותר? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת?

אם כן אתם צריכים להבין כי אתם צריכים לבחון כמה בעל המקצוע נמצא בשטח. ככל שהוא יותר ותיק כך הוא יבצע את העבודה בצורה יותר טובה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

עליכם כמובן גם לבחון את רמתו המקצועית של בעל המקצוע ולוודא כי הוא מאוד חכם ומאוד מוכשר וזאת בכדי להבטיח כי הייעוץ שהוא ייתן לכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.