6 דרכים להנגיש את העסק שלך

היום תודעת הציבור לגבי הנגשת מקומות התעסוקה הפכה ליותר יותר גבוהה. כל מקום עסק שמכבד את עצמו ידאג שכל לקוח וכל עובד יוכל להיכנס לבית העסק מבלי להרגיש אי נוחות. יש אינספור דרכים להנגיש את העסק שלכם באמצעות מוצרי הנגשה, אפילו רק דברים סימבולים. ריכזנו לפניכם מספר דרכים.

6 דרכים להנגיש את העסק העסק שלך

  • ידית אחיזה מתקפלת לשירותים – זר לא יידע מהו הקושי של אדם נכה לעשות את הפעולות הבסיסיות ביותר שלנו. בעזרת ידית אחיזה מתקפלת לשירותים אתם תורמים משמעותית לאותו אדם והמחיר בהחלט סימלי.
  • שילוט – אמנם לא מדובר על אביזר מנגיש אך ברגע שיש שילוט, באופן אוטומטי, כל העוברים והשבים יותר ערניים למה שקורה ובצורה זו הם עוזרים לכל מי שמתקשה.
  • מסמרות נגישות – על ידי הצבת מסמרות נגישות על גבי שטח הריצפה, אנשים עוורים יכולים לדעת את הדרך בה הם צריכים ללכת מבלי לקבל סיוע מאף אדם.
  • משטח אזהרה – בעזרת משטח האזהרה אותו אדם עיוור יוכל להבחין במקום שמסוכן לו לעבור כמו המעבר מדרכה וכביש סואן. משטחים אלה יכולים להיות גם בתוך העסק שלכם במקומות בהם אסור ללקוחות להיכנס.

הנגשה לעסק

  • מאחז יד – לעיתים כדי לסייע לאותו אדם נכה לעמוד במקרים בהם הוא צריך עלינו לדאוג לכך שיהיה לו מקום להחזיק את עצמו, בעזרת ידיות אחיזה אותו אדם על כיסא גלגלים יכול לבצע את הפעולה הזאת.
  • אפליקציה – דאגו לכך שבית העסק שלכם יהיה מקושר לאפליקציה המסייעת לעיוורים במקום העסק שלך. אפילקציה זו אינה מסובכת ובעזרת איש מקצוע תוכלו בקלות לקבל שירות כזה.

למה זה חשוב?

שתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא שההתנהגות שלכם היא הפנים של העסק שלכם, לפי זה תדורגו וזה הדבר שיקבע אם תצליחו או לא. הסיבה השניה היא שכולנו בני אדם ועלינו לדאוג אחד לשני מבלי שום הפלייה. כמו שכל מקום ממשלתי וכל מוסד ציבור מחויב להיות מונגש לאדם נכה כך גם אצלכם. הדברים הקטנים הם אלו שמשנים, אין צורך בהוצאה כספית גבוהה.