שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן היא כמו יצירת אמנות מפלסטלינה – אתם מקבלים לידכם את הדירה, חדשה או דירה יד שנייה, ומעצבים אותה כרצונכם. אך לפני שאתם עושים זאת, חשוב שתקראו לאנשי מקצוע המבצעים שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן. כך תוכלו לדעת שהדירה שלכם נמצאת בידיים טובות ולצאת לדרך עם מגוון רחב של שדרוגים ותיקונים.

שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן: לא מתחילים בשיפוצים לפני טופס 4

טופס 4, שנקרא גם "אישור אכלוס", הוא טופס שמגיש הקבלן לעירייה במטרה לאפשר לו לאכלס דיירים בתוך דירה. חשוב שהקבלן יציג לכם את הטופס, על מנת לוודא שהקבלן עשה את עבודתו בהתאם לתכנית. אם אתם מעוניינים לערוך שינויים שאינם כלולים בתכנית הקבלן, אתם יכולים לבצע אותם רק לאחר שמתקבל טופס 4 והקבלן הביא אישור לכך שכל התיקונים נעשו כראוי. כך תוכלו לערוך בראש שקט שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן. כמו כן, חשוב מאוד לעיין במפרט שמגיש הקבלן לפני שהוא מוכר לכם את הדירה. במפרט הדירה מצוינים כל החומרים שבהם משתמש הקבלן לצורך שיפוצים.

משדרגים את הריצוף

במפרט של הקבלן מופיע, בין השאר, מידע על סוג הריצוף שבו משתמשים למטבח ולחדר האמבטיה. אם במפרט לא נמצא הריצוף שבו אתם מעוניינים, תוכלו לדאוג לאספקת הריצוף באופן עצמאי. על כל פנים, אמנם העיצוב של הריצוף חשוב לאווירה הכללית של הבית ולאסתטיקה שלו, אך חשוב לא פחות לבחור בריצוץ איכותי שיהיה עמיד בפני לחות. שכן, הוא ישמש אתכם רבות במטבח ובחדר האמבטיה, מקומות שבהם הלחות נוכחת כל הזמן.

משפצים את המטבח

אחד הנושאים החשובים ביותר שכדאי להתייחס אליהם הוא שיפוץ המטבח במסגרת שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן. כאשר אתם מקבלים לידכם את המטבח מהקבלן, ייתכן שתמצאו בו כמה דברים חסרים. אולי תרצו להוסיף עוד ארונות או מקרר נוסף. על כל פנים, כאשר אתם מעצבים את המטבח שלכם, חשוב להתייחס ל-3 פריטים חשובים הנמצאים בו: כיור, גז ומקרר. יש צורך לשמור על מרווח בין שלושת הפריטים המשמעותיים האלה, כדי לאפשר מרחב תנועה נוח במטבח בזמן הבישולים וההכנות לקראת השבת או החג. כמו כן, אם אתם מעוניינים לשנות את מיקומו של הכיור, עליכם לקבל אישור לעשות זאת.

דואגים גם לשירותים והאמבטיה

שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן כולל לא פעם שיפוצים בחדר האמבטיה והחלפת הריצוף. אם אתם מעוניינים להחליף את הריצוף מבלי להתפשר על ריצוף שנקבע על ידי הקבלן, תצטרכו גם כאן לקבל אישורים ולפנות לאנשי מקצוע. שינוי הריצוף מתבצע בשלבים. ראשית, מוציאים את הריצוף הישן ומפרקים את הכלים הסניטריים (בהנחה שמדובר בדירה יד שנייה, אבל לפעמים ניתן לעשות זאת גם בדירה חדשה). לאחר מכן ממלאים את הרצפה בחול ומניחים את הריצוף החדש. מחכים מעט ומעבירים את נקודות החשמל והמים. בשלב הבא מתקינים את הכלים הסניטריים, צובעים את הקירות וחדר האמבטיה שלכם מוכן לפעולה.

בוחרים את השיפוצניקים

שיפוץ ושדרוג דירה מקבלן דורש ידיים מיומנות. אם החלטתם לבצע שיפוצים על דעת עצמכם, חשוב לבחור אנשי מקצוע טובים שיבצעו את השיפוצים במהירות ובאיכות גבוהה. אל תוותרו על המלצות מאנשים הקרובים אליכם ובחנו את תיק העבודות של השיפוצניקים. כמו כן, דאגו להיפגש עם נציגי החברה פנים מול פנים והציגו בפניהם את הדירה. כך תוכלו להיות בטוחים שיבצעו אומדן לדירה שלכם לפני שיקבעו את מחיר השיפוצים.

חברת איגוד השיפוצים היא חברה מקצועית בתחום השיפוץ והשדרוג. אם אתם רוצים לשפץ דירה שקיבלתם מקבלן, פנו אליה עוד היום.

 

לחצו כאן למידע אודות דירה להשקעה