חתן וכלה: המדריך לתכנון חתונה כלכלית

כשזוג צעיר מחליט להתחתן היום, הרבה פעמים המחשבה היא, שהוא צריך להשקיע בחתונה עשרות אלפי שקלים על מנת להפוך את האירוע לבלתי נשכח. זה לא מדויק. אפשר לעשות חתונה כלכלית וליהנות מהאירוע לא פחות.

חתונה כלכלית

המונח חתונה כלכלית החל להיכנס בשנים האחרונות יותר לעולם המושגים של עולם החתונות. הרעיון הוא, לייצר חתונה שאיננה עולה הרבה וכן שהבחירות השונות שאנחנו עושים לקראת החתונה, כמו למשל, הבחירה בחליפת חתן, נעלי כלה או אפילו בחירות בדברים אחרים, ישמשו אותנו גם אחרי החתונה, כלומר, כל מה שנשקיע בו כסף, יהיה לטווח ארוך ובצורה חכמה ולא לטווח קצר.

במאמר זה אנחנו נציג כמה דוגמאות כיצד יוצרים חתונה איכותית ואטרקטיבית, מבלי שנצטרך לבזבז את כל החסכונות שלנו ומבלי שנצטרך להשקיע הרבה מאוד כסף, ואם נעשה זאת, לפחות שזה יהיה בצורה חכמה.

צריך להדגיש, לא מעט זוגות בוחרים היום לערוך חתונה עם גישה כלכלית נכונה, חסכונית, הן מתוך הבנה שגם חתונות כאלה יכולות להיות מאוד איכותיות ונעימות, אך גם מתוך הבנה, שחתונה זה אירוע חד פעמי ואין שום סיבה בעולם שנשלם עליה בכל החסכונות והכסף שיש לנו.

חתן וכלה

כיצד יוצרים חתונה בגישה כלכלית בריאה ונכונה?

ראשית, עלינו לערוך סקר שוק וכך אנחנו יכולים לדעת מה המחירים המדויקים שנידרש להשקיע על מנת לארגן את החתונה שלנו.

שנית, כמו שציינו, אנחנו יכולים לקנות פריטי לבוש ומוצרים אחרים שנשתמש בהם לאורך זמן. למשל, חליפות חתן, נעלי כלה, תכשיטים ועוד. אפילו שמלת כלה במובנים מסוימים, אפשר להשתמש בה גם למקרים נוספים.

שלישית, אפשר לערוך חתונה בלי אטרקציות מיוחדות, חתונה צנועה, פשוטה ועדיין כזו שתהיה מרגשת ומעניינת.

ארבע, אנחנו יכולים לערוך חתונה במקום שאיננו עולה הרבה. צריך להדגיש, יש כיום לא מעט אנשים שמעדיפים לערוך חתונה קטנות כאשר במקום לקבל כסף מהאורחים, הם מבקשים מהם להכין משהו, וכך אין צורך להזמין קייטרינג מפואר.

חמש, כמובן שעלינו לערוך את החתונה במועד ובתקופה שעלות השכרת המקום והספקים, הם הרבה יותר נמוכה מאשר בתקופה רגילה.