קופת גמל יתרונות וחסרונות אצל אבנר הייזלר

אחת ההשקעות היותר כדאיות להשקעה מציין, אבנר הייזלר, מומחה לתביעות נגד חברות הביטוח, היא קופת גמל. קיימות מספר סוגי השקעות, השקעה לטווח הקצר, הבינוני, והשקעה לטווח הארוך. השקעות לטווח הארוך הן השקעות בקרנות פנסיה, חיסכון זה יכול להיות במספר אפיקי השקעה, קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים וקופות גמל, לרוב האנשים יש יותר מאפיק השקעה אחד.

אבנר הייזלר מציין כי לכל אחד מסוגי ההשקעות יש יתרונות וחסרונות, אך בשנים האחרונות המדינה מעדיפה לדחוף אל קדמת הבמה את קופות הגמל, עם הטבות מיוחדות. אבנר הייזלר מציע את העובדה כי בחירת המדינה להעמיד בקדמת הבמה את קופות הגמל לא אומרת שהן בהכרח האופציה הטובה ביותר.

קופת גמל הינה חיסכון המיועד לטווח הארוך ולטווח הקצר בו ניתן להפקיד סכומים מהמשכורת לפנסיה. קופות גמל שהיו עד שנת 2008 ניתן היה להוציא את  הכספים, באופן חד פעמי בכל גיל משנת 2008 ניתן לקבל את הכסף כקצבה חודשית  ניתן לומר כי התשואה תהיה גבוהה יותר. ככל שתקפידו לחסוך מוקדם יותר כך גם יהיה לכם יותר כסף לקראת הפרישה.

אבנר הייזלר מציין כי קיימים מספר סוגים של קופות גמל, המתאימות לכל האנשים ולפי הצרכים שלהם. קופות הגמל הינן מכשיר מגוון ויש בו מסלולים שונים כמו: מסלול מנייתי, מסלול אג"ח ולצד אפיק שקלי ועוד מגוון רחב של אפיקים.

קופת גמל

יתרונות וחסרונות

אבנר הייזלר מציין את העובדה כי קופות גמל מעודדות על ידי המדינה, אך מה הם החסרונות והיתרונות שלהן לעומת האפיקים האחרים?

ההתלבטות הינה גבוהה, אך אם אתם בני 60, או מתקרבים לגיל זה, אנשים אלו צריכים לבדוק את היתרונות של קופות הגמל יתכן והיא האופציה הטובה ביותר.

אם אתם רוצים לחסוך גם לילדים, קופת גמל הינה הפתרון הטוב ביותר בשבילכם ישנה אופציה בקופת גמל להשקעה. קופת גמל לא מקבלות בונוסים מהמדינה אלא הן אחריות לייצור בונוס כזה בעצמן דבר הנותן  להם יתרון בוודאי מול האופציות האחרות.

אבנר הייזלר מדגיש כי במצב זה שבו קרנות הפנסיה אינן מהוות עוד יתרון חייבים למצוא את קופת הגמל  כהשקעה בטוחה בעיקר במגוון האפיקים שיש לה להשקיע. גיוון ההשקעה ולקופת הגמל יש אפיקי השקעה רבים . וכן גם יש להן יתרון בדמי ניהול אפסיים. זאת בנוסף להטבות מס מהמדינה אבנר הייזלר מציין כי קופות הגמל הינן אופציה מושלמת.

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין,  אך מומחה בהגשת תביעות אל מול  חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.