תחילת השנה בפתח, מה לשים לב בעת קניית תיק לילדים

השנה החדשה כבר נמצאת בפתח, וזה הרגע בו הורים בוחנים את הציוד שקיים עבור הילדים לבית הספר ולגן, כאשר חלק מוצאים לנכון שהגיע להתחדש בתיק גן חדש. חודשי הקיץ זה הזמן לרכוש תיק ילדים חדש מכיוון שגם יש את הקולקציה הכי חדישה של התיקים, וגם ישנו מחיר מבצע על כל מה שהורים רוכשים.

האם כל התיקים רק נראים אותו הדבר ויש במה להבחין טרם הרכישה מלבד העיצובים? הנה שני דברים שמאוד כדאי לשים אליהם לב טרם שעושים את הבחירה רק לפי הדמות שעל התיק או לפי תג המחיר.

חלוקה נאה לתאים

בתיק של ילדים ההורים צריכים להניח כל מיני דברים לשימוש צוות הגן. בגילאים עד שלוש לכל ילד יהיה תא משלו ובתוכו צוות הגן מניח בגדי החלפה, מוצצים, חיתולים, מגבונים ושאר ציוד שאיתו את הילד הם מטפחים. בגילאי שלוש מדובר בציוד מועט יותר שכולל בגדי החלפה ובקבוק של מים לכל היותר.

עבור כל אלה צריכים לוודא כי ברגע בו ניגשים על מנת להשלים את המשימה החשובה של רכישת תיק ילדים חדש, כי ישנה חלוקה נוחה לתאים, כולל תא עבור בקבוק, תא עבור בגדים ותא עבור דברים נוספים. ככל שהתיק יותר מחולק בצורה נוחה, כך השימוש בו יהיה הכי פרקטי לכל יום מחדש.

עיצוב נוח להורים ולילדים

עד כמה שתיק הגן הוא כזה אשר בנוי לגוף הקטנצ'יק של ילדים בגילאי גן, עדיין ברוב המכריע של המצבים ההורים יהיו אלה אשר יישאו את התיק עד אשר הילדים יהיו מספיק עצמאים וגדולים לשאתו בכוחות עצמם. מה זה אומר מבחינת התיק שאותו בוחרים? שהוא צריך להיות בעל מראה מעוצב בצורה שהיא אינה ילדותית יתר על המידה, ונוחה לנשיאה במידה וזה ההורה שמניח את הכתפיות על הגב שלו או שזה הילק שבוחר ללכת עם התיק על הגב. ככל שהתיק יהיה בסימן של נוחיות לשני אלה גם יחד, כך השימוש בו יהיה למשך של שנה תמימה ואף יותר מכך במידה ושומרים על התיק הזה ומאוד אוהבים את העיצוב על פני כל יתר התיקים האחרים. ניתן למצוא מגוון ענק של תיקים כאלו באתר טוש תיקים לילדים.