כרטיס ביקור בצורה שונה

כרטיסי ביקור הינם כמו מוצרי קד"מ המהווים דבר בסיסי וחשוב עבור כל עסק. כל לקוח פוטנציאלי אשר מגיע אל העסק ומתעניין בשירותיו או מוצריו, לרוב יקבל כרטיס ביקור מהעסק אשר מכיל את פרטי העסק, לוגו העסק ודרכים ליצירת קשר עם העסק. בעוד שכרטיסי הביקור הסטנדרטיים הקיימים כיום הינם כרטיסים מודפסים המכילים את הפרטים או כרטיסי ביקור דיגיטליים שניתן לפרסם באינטרנט, ישנם בעלי עסקים אשר מעוניינים בכרטיסי ביקור מיוחדים יותר שהם יוכלו להעניק ללקוחות פוטנציאלים.

כרטיסי ביקור מיוחדים- כיצד

אם מתחשק לכם להעניק ללקוחות פוטנציאלים של העסק כרטיס ביקור של העסק, אשר איננו נראה כמו כל כרטיס סטנדרטי, כל שתדרשו לעשות זה פשוט לבחור באחד מהמוצרים המוצעים כמוצרי פרסום לעסקים. אותם מוצרים אשר יוטבע עליהם הלוגו של העסק וכן, דרכים ליצירת קשר עם העסק, יכולים להוות אלטרנטיבה אידאלית לכרטיס ביקור סטנדרטי. בעוד שכרטיס ביקור סטנדרטי יזרק או ישמר במקום בלתי נגיש, קבלת מוצר כלשהו כמתנה מהעסק, אשר בין היתר מהווה מעין כרטיס ביקור של העסק, יהיה פרקטי ויעיל. לקוחות פוטנציאלים ישתמשו במוצר הממותג וכך יחשפו שוב ושוב לעסק ופרטיו השונים. החשיפה שלהם באופן רב פעמי לעסק ולפרטיו בשל השימוש במוצר, תגדיל את הסיכוי שהם יבחרו בשירותי או מוצרי העסק כאשר יהיה להם צורך בכך. מעבר לכך, בכל פעם שאותם אנשים שקיבלו את המוצר הממותג ישתמשו בו ברבים, כל מי שמצוי סביבם ייחשף לעסק ולפרטי יצירת הקשר עימו. אין ספק שמדובר באופציה האידאלית לכרטיסי ביקור לעסקים.

מוצרים ממותגים- כדאי לבחור

את המוצרים אשר יהוו תחליף לכרטיס ביקור יש לבחור בקפידה. חשוב מאוד לבחור במוצר שיהווה מוצר שימושי עבור הלקוחות הפוטנציאלים שיקבלו אותו, על מנת שהם אכן ישתמשו בו שוב ושוב ויחשפו לפרטי העסק בכל שימוש. מוצרים שמהווים תחליף לכרטיס ביקור יכולים להיות: עטים, פנקסים או יומנים ממותגים, רמקולים לשימוש בטלפון הנייד, ספל לשתייה חמה,  תיקים ממותגים, שעונים ממותגים ועוד מוצרי פרסום ומתנות. אין ספק שככל שבוחרים את מוצרי הקידום בצורה הטובה ביותר, כך הם יהוו תחליף ראוי ואיכותי יותר לכרטיסי ביקור סטנדרטיים