עיצוב תלתלים מושלם בחמש דקות? זה אפשרי

אנשים עם שיער מתולתל נחלקים לשתי קבוצות: אלו שיודעים כיצד לטפל בשיער הייחודי שלהם ואלו שלא. עיצוב תלתלים לא חייב להיות עול כפי שרבים חושבים אלא ההפך: בתחזוקה נכונה של השיער המגיעה מתוך יידע מקצועי על כל הקשור בשיער בכלל ובמתולתל בפרט, תוכלו לקצר משמעותית את הזמן במספרה ואולי אפילו לדחות את התור הבא. לעצב תלתלים באופן עצמאי זה דבר שהוא בהחלט אפשרי, אפילו בשביל אנשים עסוקים שאין להם יותר מחמש דקות בשביל לארגן תסרוקת נאה על הראש לפני יציאה. איך עושים זאת?

איך עיצוב תלתלים נכון יעניק לך מראה מחודש גם בין תספורות

ראשית כל, אין מנוס מהגעה ראשונית אל מספרה של מעצב שיער המתמחה בתלתלים וטיפל בלקוחות מתולתלים רבים. תספורת של שיער חלק וארוך אינה דומה כלל לזו של שיער גלי או מתולתל, זאת כי עיצוב תלתלים הוא אמנות בפני עצמה וכל גזירה לא נכונה – עלולה להשפיע עמוקות על מראה השיער, על האופן שבו הוא "נופל" על הפנים וממסגר אותם וכן על הנפח כמובן.

בין תספורות, הרעיון הוא לצמצם את ההגעה אל המספרה לתחזוקה ולכן יידע אישי בעיצוב של תלתלים יכול לעזור. תוכלו לפנות למעצב השיער שלכם ולשאול שאלות כגון:

  1. מה מייחד את השיער שלי? האם הוא נחשב לשמן? יבש? מלא? דק? התשובות לשאלות אלו עשויות להפתיע אתכם ולגרום לכם להבין, עד כמה טיפלתם בשערכם באופן שגוי עד היום.
  2. מה ניתן לעשות ואילו תכשירים כדאי להחזיק בבית, בכדי לעצב תלתלים ולגרום לתסרוקת להראות נהדר, גם אם התור לספר שלי הוא רק בעוד שבועיים?

מספרה מקצועית המציעה עיצוב של תלתלים מאלף ועד תו, תוכל להעניק לכם מידע חשוב באשר לתלתלים האישיים שלכם וכן להמליץ, בהתאם לסוג השיער ולמצבו, על תכשירי טיפוח מתאימים.

אילו מוצרי שיער כדאי לרכוש בכדי לטפל בשיער מתולתל?

גם את השמפו והמרכך, לכאורה המוצרים הפשוטים ביותר – כדאי להתאים למה ששיערכם זקוק לו. בדקו עם מעצב השיער באשר לצורך לרכוש מוצרים מועשרים כמו מסכה וקרמים ייחודיים, על מנת להשיב לשיער יבש את הברק שלו ולבצע עיצוב תלתלים עצמאי שבאופן שייראה כאילו הרגע יצאתם מן המספרה.