הסמארטפונים המומלצים לשנת 2019

אם בימים אלו אתם עומדים לרכוש סמארטפון, אתם כבר עומדים בנקודת פתיחה מבטיחה, וזאת כי שנת 2019 הינה שנת מפנה בכול הנוגע לאיכות המכשירים החכמים – סוף סוף מתאפשר ליהנות משיפור משמעותי הן מבחינת מערכת ההפעלה והן מבחינת מהירות הביצועים, ועל כן כל עוד תבחנו את הדגמים האחרונים של המותגים המובילים, תמצאו שמחכה לכם היצע מבטיח ומאוד איכותי. אז האם לרוץ לרכוש? ובכן אם קיים צורך ללא ספק צאו ותרכשו (ותיכף נמליץ על דגמים מועדפים), אך אם ניתן, מוטב לחכות עוד שנה, כי אנו צופים שמגמת השיפור מצויה רק בתחילתה.


רגעי לפני שמתפזרים

כפי שציינו, המותגים המובילים מציעים רמה מאוד גבוהה, ועל כן אם גם אתם חושבים על רכישה מהחנות של סלקום ומחברות מובילות נוספות, נראה שגם אתם עומדים בפני מערך מגוון ואיכותי, אך רגע לפני שנהנים להחזיק ביד מכשירים ולשמוע אודות הפונקציות השונות, רצוי להתמקד ולהבין מה מחפשים מבחינת עלות, חיי סוללה, איכות מצלמה, גודל, איכות התצוגה, גרסת התוכנה וכדומה. התמקדתם? ניתן להמשיך הלאה – להכיר את הדגמים המובילים לשנת 2019:


Google Pixel


אם נתחיל מהטופ, נציין לטובה את Google Pixel. מכשיר זה מבית גוגל הנו אחד המכשירים המהירים ושכוללים את אחת המצלמות היותר איכותיות (הן האחורית והן הקדמית), מאלו שמייצרות תמונות חדות ללא קשר לתנאי התאורה. כמו כן, Google Pixel מציע שני גדלים (מסך 5.5. ומסך 6.3 אינץ'), מכיל גרסה מאוד מהירה של אנדרואיד וגרסה חדשה של מערכת הפעלה, החומרה מדהימה, איכות הייצור מורגשת בפרטים הקטנים והאפליקציות מגיבות במהירות. מה עוד? חיי הסוללה ארוכים ובנוסף המכשיר עמיד בפני אבק ומים. מה הצד השני של המטבע? אין חריץ הרחבה עבור כרטיס microSD ואין שקע לאוזניות.

הסמארטפונים המומלצים לשנת 2019


טלפון סלולרי AMMPLICO


עבור קהל היעד המבוגר, מומלץ ביותר להכיר את הסמארטפון AMMPLICOMS, וזאת כיוון שהוא מציע עוצמת קול מאוד חזקה, האייקונים גדולים, תפריט השימוש מאוד נוח, המשקל מזערי (סה"כ 180 גרם), העלות זולה, הממשק מאוד אינטואיטיבי (מצריך שימוש בלחיצות ארוכות), ישנה מקלדת שמציעה כפתורים גדולים ואפילו ישנו לחצן מצוקה, כך שבמקרה חירום מחייגים במהירות לאיש קשר שהוגדר מראש.


OnePlus 6T


מכשיר OnePlus 6T מהווה אופציה מאוד אטרקטיבית, כיוון שמצד אחד המכשיר מכיל שורה של יתרונות ומצד שני המחיר מאוד שפוי. אז מה OnePlus 6T מציע? את אחד המעבדים היותר חזקים, מגוון תכונות שנמצא במכשירי יוקרה, מפרט מאוד מתקדם, מערכת הפעלה שמושתתת על הגרסה האחרונה של אנדרואיד, נפח אחסון מרשים, מהירות תגובה מדהימה, זיכרון ראם גדול, מסך שמעניק תמונה מאוד חדה, חיישן טביעת אצבע, אין עומס מעיק של יישומים מיותרים והממשק עצמו פשוט זהב טהור. עם זאת, אם מחפשים מכשיר שעמיד בפני אבק ומים המשיכו לחפש.


Samsung Galaxy S10


מראש נציין ש Samsung Galaxy S10נחשב יקר, אך הוא כן מעניק תמורה נאה לצד עיצוב מאוד מרשים. פה נמצא תצוגה מרהיבה, מצלמה מתקדמת, הטענה מהירה, ישנה אופציה לצרף כרטיס microSD ואף קיים שקע לאוזניות. בנוסף, מסכי OLED מבית סמסונג מאפילים על המסכים של שאר היצרניות ואף מציגים גוונים בהירים וחדים ברמה שטרם נראתה. מבחינת צורניות, התוצאה מאוד ארגונומית ומרשימה, מיקום חיישן טביעת האצבע מוקם כהלכה וגם אם הילד יטביע את המכשיר בכיור, הוא עדיין ימשיך לעבוד. עם זאת, המכשיר מכיל מגוון תוכנות מיותרות, אך אין מדובר בחיסרון משמעותי.


מסקנה?


זאת הייתה רק טעימה וללא ספק קיימים מכשירים טובים נוספים, כאשר אם נתבקש להסיק מסקנות מהסקירה הנוכחית, נציין שכיום קיימים מכשירים מתקדמים ושאינם עולים בהכרח הרבה, יש דגמים ייעודיים עבור מגוון צרכים ויש חסרונות שאינם בהכרח רלוונטיים עבורכם, משמע תמיד ראוי לבחון באופן פרטני ולקבל ייעוץ מקצועי.