מחירון עבודות גבס – לקבל את המידע החשוב לך

אם יש לך צורך בהזמנת איש מקצוע לביצוע עבודות בגבס אחד הדברים שבוודאי חשוב לך לקרוא עליו הוא העלות של העבודה. באמצעות גבס ניתן לבצע שלל עבודות וליצור חלל חדש לחלוטין, בבית או בעסק. לעבודות הגבס יש שלל יתרונות, בהם היכולת להוביל לשינוי בזמן קצר והניקיון של העבודה. 

מחירון עבודות גבס – המרכיבים המשפיעים על המחיר

רגע לפני קבלת הצעת מחיר ספציפית לעבודה הנדרשת לך חשוב מאד להבין מהם המרכיבים אשר יכולים להשפיע על המחיר של העבודה:

  • סוג העבודה – ישנו הבדל בין בניית תקרת גבס לבניית קרניז. כל עבודה דורשת זמן שונה, מומחיות שונה וכמובן גם כמות חומרים שונה. לכן, אחד הדברים הראשונים שחשוב להבין הוא מה נדרש לך ואיזו עבודה בעל המקצוע יצטרך לעשות.
  • חומרים – החומרים אשר נעשה בהם שימוש חייבים להיות בעלי תו תקן. יתכן ויצא לך להיתקל באנשי מקצוע אשר לא שמים על כך דגש, אך לך בוודאי חשוב לא רק לקבל מחירון עבודות גבס אלא גם להבטיח לעצמך כי העבודה תתבצע תוך שימוש בחומרים איכותיים. 
  • גודל העבודה – באופן כללי ניתן לומר כי ככל שהעבודה הנדרשת גדולה יותר כך המחיר למטר עבודה נמוך יותר. כמובן, זוהי הערכה גסה בלבד ובשלב מסוים לא ניתן להפחית במחיר. כן ניתן להגיד כי עבודות קטנות מאד יהיו יקרות יותר למטר מרובע מעבודות גדולות.
  • העובדים – ישנו הבדל בין בעל מקצוע בתחילת דרכו לבין בעלי מקצוע מומחים שמביאים ניסיון רב. המטרה שלך היא למצוא אנשי מקצוע איכותיים אשר מבינים היטב מה עליהם לעשות ויכולים לעבוד ביעילות ולהשאיר אותך עם העבודה שהוזמנה ושטח נקי.
  • מע"מ – כמעט שאין צורך להרחיב על כך אך בעת קבלת המחיר תמיד כדאי לשאול אם הוא כולל מע"מ או אם יהיה עלייך להוסיף אותו בנפרד. אם יש לך עסק כמובן שתהיה לך אפשרות להזדכות עליו אך בכל מקרה הצעת המחיר חייבת להיות מסודרת.

מחיר העבודות השונות

ישנן שלל עבודות גבס וכל עבודה דורשת מיומנות שונה ולכן גם המחיר יהיה בהתאם. למשל, בניית תקרת גבס, כולל שפכטל וצבע, תתחיל ממחיר של 170 ₪ למטר מרובע. הנמכת תקרה או הנמכת תקרה למזגן, יכולה לעלות גם היא החל ממחיר של 170 ₪ למטר מרובע. 

מחירון עבודות גבס כולל גם עבודות מורכבות יותר. למשל, בניית מזנון גבס יכולה לעלות החל מ-1500 ₪ לכל המזנון ובניית נישה לטלוויזיה תעלה החל מ-1900 ₪ לעבודה. אם יש לך צורך ביצירת תקרה אקוסטית, המחיר יעלה החל מ-130 ₪ למטר, אך הדבר תלוי בסוג התקרה.

עבודות גבס כוללות גם פירוק ולכן פירוק של קיר גבס קיים יעלה החל מ-40 ₪ למטר וזאת כולל הפינוי של הזבל שייווצר בעקבות הפעולה. 

להזמין את בעלי המקצוע הנכונים

מחירון עבודות גבס יאפשר לך להעריך כמה יעלה החלום שלך אך במקביל אליו יהיה עלייך לבדוק כי אנשי המקצוע שיגיעו לבצע את העבודה הם אכן הטובים ביותר. היום אין כל צורך להתפשר על מחיר או מקצועיות ובאפשרותך לבקש לראות עבודות קודמות של בעל המקצוע, בנוסף לקבלת הצעת מחיר.