סודות הכלורלה

כלורלה היא אצת מים מתוקים אשר מעניקה לנו מגוון יתרונות ותועלות בריאותיים. זו אצה שצבעה ירוק – כחול והיא מכילה מגוון מרכיבים מועילים מאוד אשר תורמים לבריאות שלנו כמו מוצרי פוקה שונים. בין היתר מכילה האצה כלורופיל, אשלגן, בטא קרוטן, זרחן, ביוטין, מגנזיום, ויטמין B ועוד. המחקרים בתחום מעלים כי האצה מועילה מאוד לגוף, והיא מסייעת לתהליכים הורמונליים תקינים.

הסודות של הכלורלה

מקור נהדר לכלורופיל – הכלורופיל הינו חומר אשר מועיל מאוד למעבר החמצן בגופנו. אמנם ניתן לקבל אותו מאכילת ירקות ועלים ירוקים. אבל לא תמיד אנחנו מצליחים לספק לעצמנו מספיק מהמרכיב הנחוץ הזה. כלורלה משלימה את החסר ומספקת לגופנו כמות גדולה של כלורופיל.

ערכים תזונתיים – האצה מוגדרת כמזון על, וזאת בגין העובדה שהיא מכילה כמות עצומה של ערכים תזונתיים, כך שלא צריך לצרוך כמות גדולה מהאצה כדי לספק לגופנו כמות מספקת של מרכיבים מועילים. בצריכה של מזון בערך קלורי נמוך, מקבל גופנו מנות גדולות של מרכיבים מועילים.

היפטרות מרעלים – ידוע כי חומרים שונים מזיקים לגוף ועלולים להיות רעילים. צריכה קבועה של כלורלה מגנה על הגוף מפני הרעלים ושומרת על רמה נמוכה של רעלים. הכלורלה מתעטפת סביב רעלים ומונעת מהם להיספג בגופנו.

תמיכה במערכת חיסונית  – המערכת החיסונית האנושית נועדה להגן על הגוף מול איומים שונים כמו חיידקים ווירוסים. הכלורלה מסייעת בידה והיא מאפשרת למערכת החיסון להתמודד טוב יותר כנגד איומים שונים. יש מגדירים את הכלורלה בשם 'רוצח טבעי' של וירוסים.

הורדה במשקל – האצה מסייעת באיזון הורמונלי ובתהליך חילוף חומרים יעיל. צריכה של הכלורלה מפחיתה את רמת הגלוקוז בדם ואת אחוזי השומן בגוף. האצה משפרת את זרימת הדם ומקדמת רמות גבוהות של אנרגיה.

מלחמה בסרטן – מחקרים העלו ממצאים כי הכלורלה מועילה לגוף במלחמה נגד הסרטן.

לשיפור הבריאות ותפקוד הגוף

אכן, אנשים רבים אשר מחפשים דרך לשפר את מערכות הגוף שלהם בוחרים לצרוך כלורלה. המוצר נמצא כיעיל מאוד, הוא מספק סוגים שונים של מרכיבים נחוצים אשר בהחלט מביאים לתועלת עצומה שמורגשת בשטח. כלורלה – לבריאות טובה יותר.