קבלני עפר ועבודות בובקט

לבטח הבחנתם בשנה האחרונה בשכונה או ברחוב שלכם או ברחובות העיר בה אתם מתגוררים, בבניינים חדשים התופסים את העין ומתפארים באדריכלות חדשנית. ניתן לראות היום מגוון בניינים חדשים מקשטים את העיר, החל מבנייני דירות נמוכים, המשך בבנייני קומות גבוהים, וגם בנינים ששופצו ושוחזרו לפרטי פרטים, ואף בפאתי העיר ניתן להבחין במתחמי בנייה חדשים של מגדלי משרדים גבוהים, כשגם בהם מושקעת אדריכלות מעניינת ומרשימה.

עבודת הבנייה היא עבודה מקצועית, מעניינת ובעיקר ארוכת טווח ומרובת שלבים, בכל שלב במהלך הבנייה נעזר הקבלן במגוון רחב של כלי עבודה גדולים מסוגים שונים כגון :משאיות, מכולות פינוי, מנופים בגדלים שונים, טרקטורים להריסת מבנים במקרה של פינוי בינוי. מחפרונים, מיני מחפרונים הנקראים בובקט ועוד.

מי צריך קבלני עפר ועבודות בובקט ?

כל אתר בנייה יזדקק בזמן כזה או אחר לשירות של קבלני עפר ועבודות בובקט. מאחר וכל אתר בנייה יזדקק לכלי זה, לצורך חפירה, בין היתר של תעלות אינסטלציה, חפירת תעלות חשמל, וחפירת תעלות תקשורת.

מהם סוגי המחפרונים קיימים ?

המחפרון הוא כלי מרכזי המשמש למגוון של עבודות עפר באתרי בנייה, בתחזוקה שוטפת של כבישים, של דרכים, של תעלות ניקוז וגם של תשתיות, בשירות עיריות.

לעומת באגר זחל אשר אותו צריך לשנע באמצעות משאית לאתר העבודה, המחפרון הינו כלי אשר מתנייד באופן עצמאי לאתר הבנייה, מאחר והוא נע על גבי גלגלים, הוא גם אינו פוגע במשטח עליו הוא נוסע. המחפרון משמש בדרך כלל גם לצורך ביצוע פרויקטים גדולים כמו למשל הריסת מבנה, פינוי פסולת בניין וגם העמסות עפר.לכן בעת הצורך ואף מבעוד מועד, כדאי לכל אתר בנייה להתקשר עם קבלני עפר ועבודות בובקט, שיהיו זמינים עם כלי העבודה בעבור ביצוע העבודה.

מתי עובדים עם בובקט ?

לצורך ביצוע עבודות מיוחדות במהלך הבנייה המצריכות חפירה מתחת למבנים, או חפירת מרתף לבניין קיים או חפירת חנייה תת קרקעית ניתן להשיג מיני מחפרון – או בשמו הנפוץ, בובקט. הבובקט מגיע על משאית ומסופק על ידי קבלני עבודות עפר ובובקט.

להמשך קריאה, אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו: https://www.yossinassi.co.il