סופ"ש ביתי- 3 סדרות מעולות בפרטנר טיוי

אז נכון, טיול בחיק הטבע או פיקניק בים אלו בילויים מהנים במיוחד שמתאימים בדיוק לאווירת הסופ"ש.

אבל בואו נהיה כנים – לפעמים מה שבא לנו אחרי שבוע ארוך של עבודה זה לשבת מול הטלוויזיה ולחרוש על איזו סדרה איכותית שתכניס אותנו לעולם אחר, אפילו אם זה רק לכמה שעות.

אם אתם מנויים בשירות פרטנר TV ואתם מחפשים סדרה שתעביר לכם את סוף השבוע הקרוב בכיף – יש לנו 3 המלצות לסדרות בהן תוכלו לצפות דרך השירות של פרטנר טיוי או דרך מנוי הנטפליקס שמגיע איתו ויגרמו לכם לצחוק, למרוט שיערות, לבכות ולהתרגש.

המתוחכמת – טוני נולד מחדש

היישר מבית היוצר של נטפליקס – הסדרה החדשה של ריקי ג’רוויס, הסטאנדפיסט ויוצר הסדרות הבריטי המהולל. טוני נולד מחדש היא אחת מהסדרות האלו שמעבירה אותנו רכבת הרים של רגשות. לאחר מותה של אשתו האהובה של טוני, הוא מאבד תקווה וטעם לחיים ומחליט שהוא כבר לא סופר אף אחד. טוני מפסיק להתייפיף ולהתנהג לפי הנורמות החברתיות המקובלות, והתוכנית שלו היא לעשות מה שהוא רוצה ולהגיד את כל מה שעולה לא לראש בלי להתחשב באף אחד אחר – ואם זה לא ילך, הוא פשוט יתאבד.

במהלך שישה פרקים שמלאים ברגעים מצחיקים, מרגשים ולעתים גם עצובים, הצופים מצטרפים למסע של טוני ופוגשים דמויות צבעוניות ומרתקות שמשיבות לו אט אט את התקווה באהבה ואת הטעם לחיות.

הסדרה כתובה בשנינות, כיאה לריקי ג’רוויס, ומי שיחפש ימצא בה סוג של אמירה פילוסופית עמוקה.

צחקנו, בכינו ובעיקר אהבנו מאוד.

הרומנטית – הכלה מאיסטנבול

סדרת הטלנובלה הכי מפורסמת הגיעה גם לפרטנר TV. הסדרה הפכה לאחת הסדרות הכי פופולאריות בישראל, עד כדי כך שכוכב הסדרה הגיע עד לכאן להופעה חיה.

הסדרה הטורקית מגוללת את סיפור האהבה האמיתי של מוזיקאית צנועה וכשרונית בשם סורייה ואיש עסקים עשיר מהמעמד הגבוה בשם פארוק. השניים מתאהבים אחד בשני ונחושים בלבם לממש את אהבתם ולהינשא, אבל הדרך לשם לא כל כך פשוטה – אמו של פארוק, אסמה, תעשה הכל כדי להפריד בין השניים ולבטל את החתונה.

הקלילה – סקראבס

הסיטקום האמריקאי סקראבס כבר הגיע לעונה התשיעית שלו, אבל אל תדאגו – כל העונות זמינות לצפייה בספריית ה – VOD של פרטנר טי וי. סקראבס מכניסה אותנו אל עולמם הקורע מצחוק של מתמחים לרפואה ורופאים בבית חולים אמריקאי טיפוסי ומלאה במפגשים עם חולים מצחיקים, מערכות יחסים מוזרות והרבה בדיחות מעולות שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

סדרה קלילה, מצחיקה ואנושית – בדיוק מה שצריך בשביל סוף שבוע רגוע בבית.