תהילים לפרנסה טובה

עניין הפרנסה מעמיד אנשים רבים מול קושי ממשי ויום יומי. כך היה בכל הדורות וכך זה גם היום. אמנם דברים השתנו ועבודות התחלפו. אך ההתמודדות מול הפרנסה הייתה וקיימת עד עצם היום הזה. אך יוקר המחיה בימינו מגדיל את הניסיון ומביא לכך שאנשים עובדים קשה מאוד כדי לפרנס את המשפחה שלהם. אך כדאי שנעצור לרגע ונזכיר לעצמנו מי זן ומפרנס, מי דואג לביצי הכינים וראמים? הלא בורא העולם אשר הכול בידיו והוא דואג לכל מחסורנו. ובכוחו לפרנס ברווח ולתת לכל אחד מאתנו די מחסורו ברווח ובשמחה.

כיצד נזכה לפרנסה טובה?

אם גם אתם מתמודדים עם קשיים בפרנסה, אם הכסף נגמר לפני החודש ואתם לא מצליחים לחסוך, אתם ככל הנראה מחפשים פתרון יעיל שיושיע אתכם אחת ולתמיד. ויש פתרונות. יש מי שיציע לכם משרות נוספות, אחרים ימליצו על השלמת הכנסה בדרכים אחרות. אבל כדאי לכם לדעת שיש דרך אחת שהיא המומלצת והטובה מכולם. והיא פניה אל בורא עולם וקריאת פרקי תהילים לחמישי או כל יום אחר שאנו נמצאים בו בשבוע. הוא הלא כל יכול, מפתחות הפרנסה בידיים שלו. והוא זה שיכול לדאוג לכם להכנסה סדירה ורציפה ולחיים נינוחים ומאושרים.

לעשות השתדלות ולזכור כי הכול מידיו

אמנם יש טועים הסבורים כי אם הכול ממנו ואין צורך לעבוד ולהשתדל. אין צורך לחפש עבודה ולהתאמץ. אבל זו טעות! אמנם פרנסה היא רק משמים, אבל חובתנו לעשות השתדלות מתאימה כדי להביא אלינו את השפע. ולכן מוטלת עלינו החובה לעבוד ולהזיע, לעסוק ולהתייגע. אך בד בבד לזכור כי השפע כולו נמצא בידיו של בורא עולם, ברצותו נותן בהרחבה ובשפע, וברצותו מקמץ ומגביל.

פרנסנו וכלכלנו

כל יהודי מתפלל בכל יום ויום על הפרנסה שלו. בתפילה, בברכת המזון וגם בקריאת פרקי תהילים באתר https://www.tehillim-center.co.il. אם גם אתם מחפשים מוצא ומתמודדים עם קשיים בפרנסה, אם ניסיתם בכה ובכה ועדיין לא מצאתם את הישועה, אתם מוזמנים לפנות אל מי שהשפע בידיים שלו. פנו אליו בתפילה ובבקשות, הזכירו לעצמכם דבר יום ביומו כי בידיו הכול וכל השפע נמצא אצלו. זו הדרך לפתוח לעצמכם שערי פרנסה ורווח.