נגמר לכם המצבר? לפי פונים

המצבר הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל כלי רכב. הוא נמצא במכונית כמו באוטובוס, באופנוע כמו במשאית. המצבר, תפקידו להעניק לכלי הרכב את הכוח החשמלי אליו הוא זקוק על מנת להתניע ולהפעיל את המערכות השונות הדורשות חשמל.

כאשר המצבר נגמר, לא יועילו לו לכלי הרכב כל המערוכת הכי משוכללות והכי מתקדמות שלו. הוא חייב לקבל מצבר חדש על מנת שהוא יוכל להמשיך לנוע בדרכים.

תוכן עניינים

נגמר לכם המצבר? לפי פונים

אז משום מה למצבר ישנה נטייה להיגמר דווקא במקומות או בזמנים אשר בהם אנחנו תקועים / לחוצים  ממהרים ובאופן כללי ממש לא פנויים להתעסק עם דבר זוטר שכזה כמו מצבר.

אך כאשר המצבר נגמר הוא מוכיח לנו עד כמה אנחנו באמת תלויים בו בחלק הקטן והקומפקטי שמסתתר לו מתחת למכסה המנוע.

חשוב לדעת כי כשהמצבר נגמר אנחנו ממש לא צריכים לאבד את העשתונות. כי הים ישנה אפשרות קלה ופשוטה לקבל מצבר חדש, בלי לזוז מהמקום שם נגמר לנו המצבר באמצעות קליק אחד. בין אם זה קרה לנו בחניה מתחת לבית ובין אם זה קרה באמצע טיול כאשר אנחנו נמצאים באמצע 'שום מקום'. אנחנו יכולים לפנות אל חברות רבות אשר מציעות את השירות של מצבר עד בית הלקוח. החברה תדאג לכך כי תוך זמן קצר המוצר כבר יהיה בידינו ואנחנו נוכל להמשיך בדרכנו לחיים ולשלום…

מהיום שומרים על המצבר

אחרי שכבר החלפנו את המצבר, חשוב שנדע כי יש מה לעשות על מנת להאריך את חייו של המצבר. אם רק נקפיד על מים מזוקקים, נשמור על המצבר שלא יהיה חשוף לחום ולשמש הקופחת, שלא יצבור אבק, לכלוך וקורוזיה, נוכל בהחלט להבטיח לעצמנו כי המצבר החדש שלנו יתפקד היטב ויוכיח את עצמו לאורך זמן.

המצבר הוא אמנם לא מוצר שיכול לשרת אותנו לכל החיים. אך עם טיפול לרכב בשטח או בבית, הטיפול הנכון ניתן בהחלט למצות אותו וליהנות ממנו לאורך זמן.

אז אם קרה ונגמר לכם המצבר, אל תילחצו. טלפון אחד והמצבר בדרך אליכם.

רק פנו אל הכתובת הנכונה.