איך לעצב את חדר האמבטיה?

אם תעצרו סתם אדם ברחוב ותשאלו אותו את השאלה הפשוטה מהו החדר החשוב ביותר בבית שלו אנו מבטיחים לכם כי ב-99% מהמקרים אתם תשמעו כי מדובר על חדר האמבטיה. מדוע חדר האמבטיה הוא כל כך חשוב? אם כן עליכם לזכור כי זהו למעשה החדר בו אנו מבלים לבד הכי הרבה זמן ביום (אלא אם כן אתם גרים לבד בבית) ועל כן יש לו חשיבות אדירה למצב רוח שלנו. מקלחת אחת ביום שווה ערך לעשר מדיטציות וזאת בגלל שהיא מאפשרת לנו להיות עם המחשבות שלנו לבד ולחשוב על כל מה שעברנו במהלך היום. על רקע זה ברור כי הנושא של עיצוב חדר האמבטיה הוא סופר חשוב ואנו חייבים לשים עליו דגש. אנו צריכים להחליט האם לשים בחדר האמבטיה דלתות פנים פולימר של אתר דקולוקס ואיזה תאורה לשים בה, איזה טוש ועוד אלף ואחד החלטות אשר ישפיעו עלינו בצורה עצומה.

עצבו את חדר האמבטיה רק לאחר שראיתם דוגמאות מבתים אחרים

כמובן שעיצוב חדר האמבטיה הוא הרבה יותר רק מאשר להחליט האם לשים בה דלתות פנים פולימר ואנו צריכים לתת את הדעת על כך. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שאם אנו מתלבטים איך לעצב את חדר האמבטיה שלנו אנו צריכים לקבל השראה מבתים אחרים. עליכם להבין כי אתם צריכים ללכת ולראות בתים אחרים עם דלתות פולימר מעוצבות ואז להחליט האם העיצוב שלהם מוצא חן בעיניכם או לא. למעשה אתם יכולים להחליט כי אתם אוהבים רק דבר אחד מן החדר ולבחור רק בו או שאתם יכולים לאהוב את כל העיצוב ולהעתיק את כולו וזאת מכיוון שאין כל איסור על העתקה במקרה של עיצוב חדרי אמבטיה.

איפה עוד אפשר למצוא השראה לעיצוב חדר האמבטיה

כמובן שאפשר לקבל השראה בנושא זה לא רק מעיצוב חדרי האמבטיה אלא גם ממקומות נוספים ובראש ובראשונה מאתרי אינטרנט. עליכם לדעת כי כיום אפשר למצוא בלוגים לעיצוב לא רק בעברית אלא גם באנגלית וכדאי לנצל את המשאב הזה לטובתנו ולהיעזר בו בכדי לעצב את חדר האמבטיה שלנו.