ריהוט גן של חברת פסים – עולם שלם של יופי לגינה

אז הקיץ אוטוטו כבר כאן, הגינה או החצר עברו את החורף הקשה ועכשיו כולם מחכים לימים החמים של הקיץ בהם יהיה אפשר לשבת בכיף בגינה ולהנות בחוץ. אין ספק שריהוט גן הוא פריט עיצובי לכל דבר ועניין ויכול להיות מגוון מאוד ולכלול שורה ארוכה של מוצרים: מפינת זולה, כיסאות מעץ, ועד שולחנות קק"ל ועוד.


עם הזמן עיצוב הגינה הופך להיות חשוב יותר ויותר ואנשים רבים שמים דגש גדול על עיצוב החצר והגינה, לא פחות מאשר העיצוב בפנים הבית. למרבה המזל, כיום קיים מגוון עצום של ריהוט גינה שמשתלב היטב עם הגינה בצורה המתאימה והחדשנית ביותר.

ריהוט גן איכותי במחיר משתלם

קיימת האמונה שריהוט גן איכותי צריך להיות בהכרח גם יקר. ובכן – לאוו דווקא.
ריהוט גן ניתן לרכישה בטווח רחב של מחירים ובמגוון חנויות, אך באמת שאין צורך לשבור קופת חיסכון בשביל לרכוש מערכת ריהוט גן איכותית. בתור התחלה, כדי לעצב את הגינה או החצר עם ריהוט גינה מתאים, אפשר תמיד לשאוב השראה מהרשת ולהתייעץ עם מומחים בנושא, בין אם מדובר במוכרים בחנות או בפורומים השייכים לעולמות הגינון והעיצוב.

ריהוט גן במבצע

כיום אפשר למצוא ריהוט גן במבצע ובאיכות מעולה. מבצע על ריהוט גן יכול להתקיים בשל סוף עונה, חיסול מלאי, עידכון קולקציה, סוף שנה, חגים, מבצע לזמן מוגבל ועוד ועוד, כך שאין צורך להתפשר על איכות.

מה כדאי לבדוק כאשר קונים ריהוט גן

מחיר –  זהו קריטריון חשוב מאוד, אם לא החשוב ביותר בקנייה של ריהוט גן. נתחיל מזה שהמוצר הפשוט ביותר עולה מאות שקלים כמחיר התחלתי ולכן כדאי לבדוק האם המחיר שמוצע בחנות מסויימת נחשב לאטרקטיבי או יקר. שיטוט ובדיקה אונליין ואופליין יכולים לחסוך לא מעט ולהגיע גם לחיסכון של מאות שקלים בקנייה. כמו כן, כדאי תמיד לחפש ריהוט גן במבצע, קופון ריהוט גן, ריהוט גן מכירת חיסול, מבצעים על ריהוט גן ועוד – ומי יודע, יכול להיות שתמצאו כמה הפתעות נעימות דרך חיפושים אלה.

חברה – מי החברה ממנה אתם מתכננים לקנות ריהוט גן? האם היא מוכרת? האם יש עלייה המלצות טובות? חוכמת ההמון בדר"כ לא מאכזבת ולכן שווה לקחת כמה רגעים כדי להכיר את החברה ממנה אתם רוצים לקנות.

מקצועיות – דבר חשוב לא פחות הוא המקצועיות של צוות השירות והמכירה בחנות.
האם ענו לכם על כל שאלה? האם סיפקו מענה הולם ויצאתם מהחנות כאשר היו בידכם התשובות לכל שאלותיכם? האם השירות ניתן בחנות פיזית או גם דרך המייל ובטלפון? חשוב לבחור חברה שיודעת לתת מענה מקצועי, מהיר ואיכותי בכל זמן ובכל פלטפורמה, גם לפני וגם אחרי הקנייה.

אחריות – איך מקבלים אחריות על המוצרים? האם בע"פ או בכתב? לכמה זמן היא תקפה ומה היא כוללת?
חשוב לבדוק את האותיות הקטנות לפני קנייה, בכדי למנוע עוגמת נפש בשלב מאוחר יותר.

שינויי מזג האוויר
נושא חשוב הוא מזג האוויר: לא כל ריהוט גן יכול לעמוד בחום או בקור העז של עונות השנה בישראל, לכן חשוב לבדוק את עמידות החומר ממנו עשוי ריהוט הגינה לפני שקונים אותו.

טיפ מקצועי נוסף
מומלץ מאוד לחשב קודם את שטח הגינה על מנת להתאים לו ריהוט גן במידות שלו.
תמיד כדאי להתחיל לרהט בריהוט גינה כמו פינת זולה או ספספלים מעוצבים בחצר מאשר להעמיס בכדים ודברים אחרים אשר עלולים לתפוס מקום רב מדי בגינה.

עמוד המבצעים של חברת פסים

חברת פסים קיימת כבר __  שנים ומתמחה בייצור של ריהוט גינה מכל הסוגים, בין אם מדובר במזרנים לגינה, פופים, פינות זולה, נדנדות גינה ועוד ועוד.

במטרה לתת את ההיצע הרחב ביותר של מוצרי החנות לכל סוגי הלקוחות, באתר של החברה תוכלו למצוא עמוד בו מבצעים מתחלפים, ובו בכל יום יש מוצר אחר בהנחה משמעותית. ההנחה יכולה להיות בגובה 20% ומעלה אז כדאי לכם לעקוב! מוצרים שהיו בהנחה למשל: סט כיסויים לפינת זולה, פופים למוסדות חינוך, רשת צל בהתאמה אישית ועוד.


בזכות המבצע המתחלף מוצרים רבים בחנות מקבלים הנחה משמעותית וכך יותר ויותר אנשים יכולים לרכוש את המוצרים אותם רצו. זאת לצד העובדה שחברת פסים היא היצרנית של רהיטי הגינה – דבר המוזיל עלויות ומשתלם לכל הצדדים.

כמו כן, באתר של חברת פסים תוכלו להצטרף למועדון החברים ולקבל עידכונים ראשונים על מבצעים, הנחות וימי מכירות מיוחדים בהם תוכלו להנות ממוצרים רבים במבצע. כמובן שהמוצרים של חברת פסים כולם בלי יוצא דופן עמידים ובעלי אורך חיים המאפשרים לכם ליהנות מאיכות ללא תחרות.


לסיכום, בריהוט גן כמו בריהוט גן, אין דבר כזה שאין דבר כזה. ריהוט גן איכותי, חזק ויפה יכול להיות גם במחיר נוח, רק צריך לחפש את המבצע או את הרהיט הנכון בזמן הנכון.