מדריך רכישה: כלי כתיבה

כלי כתיבה הם בין המוצרים הנפוצים ביותר בקרב לא מעט אנשים, כשהם משמשים עובדי משרד, בעלי עסקים, סטודנטים, תלמידים, אמנים ועוד. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של כלי כתיבה מסוגים שונים, כשלעיתים המבחר עשוי להיות מעט מבלבל. הכנו בעבורכם מדריך רכישה ייחודי.

רכישה מושכלת ונכונה

למרות שנדמה כי רכישת כלי כתיבה היא משימה די פשוטה, לעיתים תמצאו את עצמכם עומדים מול שלל העטים והעפרונות, ותוהים אילו מבין המוצרים הם הטובים והעמידים ביותר. לכן, בטרם תבצעו את הרכישה עצמה, מומלץ לברר אודות סוגי העטים וכלי הכתיבה על מנת לרכוש את המוצרים האידיאליים ביותר בעבורכם.

עטי פיילוט למשל, הם עטים איכותיים המיוצרים על ידי חברת פיילוט (חברה יפנית). לחברה יש עטים כדוריים, עטים נובעים ועטי ג'ל, כשהעובי הממוצע של העטים הללו הוא 0.5 או 0.7. החברה מייצרת גם עטים דקים במיוחד בעובי של 0.4.

כלי כתיבה לעסקים

עסקים משרדיים זקוקים לכלי כתיבה, משום שהם מהווים אלמנט חיוני בתהליך העבודה. גם אם אתם נעזרים בתוכנות ממוחשבות או אפליקציות, עדיין מקומם המכובד של כלי הכתיבה נשמר. יש לרכוש עטים בצבעים ניטראליים, מרקרים, טוש מחיק ללוח ייעודי וציוד משרדי נוסף שנחוץ לכם ולעובדים במשרד. כמו כן, עט כדורי מתאים בעיקר לבעלי עסקים, משום שמדובר בעט נהדר העמיד לזמן ממושך. בגוף העט ישנו צינור דיו קטן ובקצה ניתן להבחין בכדור זעיר במיוחד. היתרון של העט הכדורי הוא שהדיו שלו מתייבש די מהר ביחס לעטים האחרים.

רצוי לבצע רכישה מקוונת אחת לכמה חודשים, כך תוכלו לעקוב אחר הוצאות המשרד בכל הנוגע לציוד משרדי וכלי כתיבה. כמו כן, דבר זה יסייע לכם להימנע מנסיעה לחנויות הייעודיות, משום שרכישה מקוונת כוללת בדרך כלל משלוח עד לבית העסק.

כלי כתיבה

כלי כתיבה לסטודנטים ותלמידים

למרות שכיום נהוג ללמוד באמצעות סיכומים מקוונים או מצגות דיגיטליות, עדיין לכלי הכתיבה יש משמעות חשובה ולו בשל השימוש שלהם בתקופת המבחנים. סטודנטים חייבים להצטייד במרקרים בשלל צבעים (כיום ניתן לרכוש צבעי פסטל, לצד הצבעים הזוהרים), על מנת להדגיש ולסמן טקסטים במהלך תהליך הלמידה למבחן. כמו כן, כאשר אתם ניגשים למבחן, יש לענות על השאלות בעט שחור או כחול (למעט מקצועות הנדסיים), ולכן מומלץ לרכוש עטים בעובי 0.4, זאת בשל העובדה שבחלק ממוסדות הלימוד, ישנה הגבלה בכמות הדפים\השורות שניתן לכתוב בכל תשובה, ולכן עט דק יאפשר לכם לחסוך במקום ולמלא יותר מילים גם במעט שורות.

יש לא מעט מקומות וחנויות שמספקות כלי כתיבה שזמינים לרכישה, ויחד עם זה מומלץ לבצע רכישה מקוונת על מנת שתוכלו לחפש אחר סוגי העטים האידיאליים בעבורכם ולהשוות בין המחירים השונים. בטרם תרכשו את כלי הכתיבה, ערכו רשימה וודאו שאתם רוכשים את הפריטים החיוניים ביותר בעבורכם.