פתרונות תקשורת לעסק שלכם

אם אתם בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים כי באמצעות פתרונות תקשורת מתקדמים אפשר לשפר מאד את הפעילות בבית העסק.

כיום, ישנם לא מעט בעלי עסקים אשר פועלים ומשתמשים בשלל אפליקציות ויישומים מתקדמים עבור ניהול בית העסק בצורה יעילה יותר. אחד מהפתרונות הפופולאריים הוא מעבר ממרכזייה רגילה אל מרכזיית IP, כאשר מדובר במרכזייה ההופכת את התקשורת בארגון לקלה יותר והרבה יותר יעילה.

אבל מה צריך לדעת על מרכזיות תקשורת?

מרכזיות IP שהפכו חלק בלתי נפרד מניהול בתי עסק, מסייעות לרבים מבעלי העסקים לשים קץ למרכזיות השונות וליהנות מתקשורת מבוססת ענן המאפשרת הגדלת תפוקת העובדים וייעול הפעילות בארגון במידה רבה, וכמובן גיבוי לשיחות והקלטות.

מרכזיות כאלה משלבות טלפוניה מוזלת מבוססת דפדפן המסייעת לבעלי עסקים משרדים וארגונים לתקשר בצורה קלה יותר, כמו גם מוזילה עלויות של שיחות בארץ ובחו"ל, קראו בהרחבה כאן.

יתרונות של מרכזיית IP

באמצעות תקשורת אחידה המתקיימת על מרכזייה אחת שניתן להפעיל דרך המחשב, הסמארטפון או כל אמצעי תקשורת אחר: ניתן לשלב מערכות טלפוניה עם אחסון שיחות ונתונים, ניתוב חכם של שיחות, מולטימדיה, גיבוי והתאוששות קלה מאבדן נתונים ושאר פרמטרים מתקדמים אשר הופכים את המרכזייה לנוחה יותר.

באמצעות מרכזיות IP ניתן לבחור יעדים מועדפים על הארגון, לנתב שיחות במהירות מעובד אחד למשנהו, לנטר פעילות עובדים, לתעד שיחות וליהנות משיחות לחו"ל במחיר מוזל יותר. באמצעות שילוב של קבצי מולטימדיה עם מרכזיית UP מאובטחת חכמה, רבים חוסכים זמן יקר כמו גם עלויות ובכך משפרים את הפעילות העסקית בעסק, במשרד, בחברה ברשת או בכל ארגון.

באמצעות שימוש במרכזיית IP ניתן לחייג לקבוצות ולנהל בקלות שיחות ועידה, לקבל דואר קולי בקלות, לנהל תורים, ללקט שיחות במהירות, לקבל תמיכה ושאר שירותים מחברה טובה העוסקת בתחום.

כיצד בוחרים מרכזייה?

כאשר אתם בוחרים חברה שתספק לכם את השירות, בחרו כזאת המקנה לכם התאמה של המרכזייה לצרכים של העסק או הארגון שלכם, תוך הקניית פתרונות מותאמים אישית לכל צרכי בית העסק. באמצעות פתרונות הנוגעים אל צרכים ספציפיים – ניתן ליהנות ממרכזייה חכמה המאפשרת חסכון, יעילות וחדשנות.