סקירת אפליקציות לייף סטייל מובילות

מחפשים אפליקציות בתחום הלייף סטייל לשיפור איכות החיים ותרבות הפנאי שלכם? האם ידעתם כי יש אפליקציות חדשניות ומתקדמות שיכולות לסייע לכם במהלך השופינג בארץ או בחו"ל, בשיפור איכות החיים, בטיפוח הגוף, בתזונה בריאה ונכונה יותר ובשיפור תרבות הפנאי שלכם? אם אתם מחפשים אפליקציות לייף סטייל המתאימות בדיוק לסגנון החיים המועדף עליכם – הגעתם למקום הנכון!

אפליקציות לחיים נוחים וקלים בשופינג

כולנו מעוניינים ליהנות מלייף סטייל (סגנון חיים) גבוה המתאים לאורח החיים בעידן המודרני. אם בעבר הלא רחוק התעדכנו בנושאי לייף סטייל באמצעות צפייה בתוכניות טלוויזיה העוסקות בנושא, כיום אנו צורכים את התוכן העוסק בלייף סטייל ברשתות החברתיות ובאתרים שונים ברשת האינטרנט, ובעיקר באמצעות הטלפון החכם שלנו.

מאחר והטלפון הנייד צמוד אלינו כדאי לדעת איזה אפליקציות יכולות לסייע לנו בתחומי הלייף סטייל השונים. כך לדוגמה, יש מבחר אפליקציות לייף סטייל לחובבי השופינג המושבעים, ביניהן אפליקציה לאיתור חנויות (Store Locator). האפליקציה ידידותית למשתמש ומאפשרת לכם לאתר בקליק מהיר את החנויות והסניפים של המותגים הבינלאומיים המובילים ושלל חנויות נוספות בתחומי אופנה, ביגוד, אקססוריז, קוסמטיקה, ספורט, פנאי, מתנות, תכשיטים וכדומה.

אפליקציה שימושית נוספת, הנחשבת לחובה עבור כל חובבי הקניות, נקראת MySizeID. זהו יישום חדשני בפיתוח ישראלי המאפשר לנו לרכוש בגדים באינטרנט או במהלך החופשה בחו"ל, במידה מדויקת ובלי טעויות או סיבוכים מיותרים. כל מי שרוכש בגדים באתרי המכירות באינטרנט חייב את האפליקציה השימושית שתסייע לו לבחור בגדים במידה הנכונה, בלי מפחי נפש כאשר מקבלים את החבילה.

אגב, אם אתם נמצאים בחנות בגדים ואינכם זוכרים אם יש לכם חולצה הנמכרת במבצע כרגע בחנות, תוכלו באמצעות אפליקציית הארון שלי (My Closet) לבדוק איזה בגדים יש לכם בארון, אפשר גם לנהל מעין יומן לתיעוד מה לבשתם כל יום בשבוע או בחודש האחרון, ואפשר גם להיעזר ביישום כדי לבחור בגדים מהארון ללוק עדכני ומושלם.

אפליקציות לעריכת ולליטוש תמונות

לרובנו יש חשבון פעיל ודינמי ברשתות החברתיות, ובמיוחד באינסטגרם ובפייסבוק. אנו מקפידים להעלות תמונות לסטורי שלנו ולפרסם אותן ברשתות החברתיות כדי להראות את הלייף סטייל שלנו לאחרים ועל מנת לקבל לייקים ותגובות מחמיאות. כדי להעלות תמונה איכותית ומרשימה כדאי להתקין בטלפון החכם אפליקציות לעריכת ולליטוש צילומים, למשל סנאפסיד, אפטר לייט ואפליקציית העריכה הפופולרית VSCO.

באמצעות האפליקציות, רובן חינמיות, אפשר לערוך כל תמונה לפני שיתופה ברשת, אלו אפליקציות נוחות וידידותיות למשתמש עם סט כלים מתקדם ועתיר טכנולוגיות, כך אנו יכולים לערוך את התמונה בכמה קליקים מהירים ולקבל צילום מרהיב כמו של צלם מקצועי.

בילויים ופנאי

תרבות הפנאי מהווה חלק מרכזי בעולם הלייף סטייל, וכדי לבלות וליהנות מסגנון חיים נפלא ומבילויים עם משפחה וחברים, כדאי לחפש אפליקציות כמו TimeTune, האפליקציה מאפשרת לעשות סדר במשימות השונות של חיי היומיום ולפנות יותר זמן לבילויים ולפעילויות פנאי אהובות עלינו.

בנוסף, אם אתם מגדלים חיות מחמד כמו כלבים, מומלץ להתקין את אפליקציית דוגיז. באמצעות היישום החדשני אפשר להזמין שירות שמירת כלבים (פנסיון) ושירותי הוצאת כלבים (דוגווקר). כך תוכלו לצאת לקניות ולבילויים עם חברים בעוד דוגווקר מקצועי מטייל עם הכלב ודואג לו, ובמידה ואתם מתכננים חופשה או רוצים לבקר חברים בסוף שבוע, תוכלו להזמין שירות פנסיון כלבים המאפשר לכם לצאת לחופשה בראש שקט ולדאוג לכלב האהוב שלכם.

מראה טרנדי ולוק מושלם

רוב הנשים מתקשות להחליט מה ללבוש לעבודה, לאירוע חשוב או לפני יציאה לבילויים. בדיוק בשבילן המציאו את אפליקציית לוקבוק (LookBook). האפליקציה החינמית מאפשרת לשאוב רעיונות ללוק טרנדי מושלם ומנצח, באמצעות היישום אפשר לבדוק איזה אאוטפיט מתאים לאירוע חשוב בחיים, ליומיום, לבילויים בערב ועוד.