שמאי רכב ברחובות

מהי הדרך הטובה ביותר לקבל פיצוי אחר תאונה? מי שעבר תאונה עם רכבו או שרכבו נפגע מכל סיבה, חשוב שידע כי על ידי בחירת שמאי רכב ברחובות, ניתן לקבל את הפיצוי ההולם ביותר.

מתי נזדקק לשמאי רכב?

מי שגר ברחובות או עובד באזור, יודע כי על אף שהעיר רחובות הינה עיירה שקטה ומשפחתית, עדיין באזור עלולות להתרחש תאונות כמו גם נזקים שנגרמים עקב מזג האוויר או ונדליזם. בשל כך חשוב במקרה והמכונית שלכם ניזוקה, לבחור כמה שיותר מהר שמאי רכב, על מנת שזה יגיש דוח מסודר ומטיב אל חברת הביטוח.

אילו נזקים עלולים להיגרם לרכב

בין אם יש לכם רכב פרטי או צי מכוניות – תאונות, נזקי מזג אוויר, פעולות חבלנית ועוד, אינן מבדילות בין רכב ולרכב, תוך שהנזקים יכולים להתרחש בכל זמן ובדיוק מתי שאנו לא מצפים לכך.

כאשר אתם פונים ובוחרים שמאי רכב ברחבות ובכל מקום בארץ באתר https://www.kalgad.co.il, שימו לב כי מדובר באיש מקצוע מיומן, כזה שהוסמך לבצע בדיקות שווי נזק למכוניות, כמו גם כזה שיוכל לספק לכם שירות מהיר ומקצועי.

כיצד יש להתנהל בעת תאונת דרכים?

אם נקלעתם למצב של תאונת דרכים, יש בתחילה לעצור מיד בצד הכביש במקום בו ישנו מינימום סיכון לכם ולשאר המעורבים. חשוב להתקשר מיד למוקדי החירום ומשטרה ולקבל הנחיות ברורות להתנהלות בעת תאונה. לאחר שהמחלצים הגיעו, יש להתפנות אל בית החולים הקרוב ולקבל סיכום אשפוז ופירוט אודות הטיפול בכם ומצבכם הרפואי.

אל תשכחו להחליף פרטים עם בעלי הרכב למען תביעת הביטוח, כמו גם להגיש לאחר שהתאוששתם מהתאונה: תביעה לחברת הביטוח אודות הנזק שנגרם למכונית. במידה ואתם זקוקים להערכת שווי נזקים שנגרמו לרכב, פנו אל חברת 'קל-גד שמאים' כדי לקבל סיוע מהיר, בדיקה יסודית וקבלת דוח מפורט אודות עלויות ושווי הנזקים תוך 72 שעות מרגע הפנייה. בכך תוכלו להתנהל בצורה טובה בזמן תאונה.