יתרונות וחסרונות של פתרונות הצללה שונים לגינה

יש מגוון פתרונות שיוכלו להועיל להצללת הגינה, ממש כמו פתרונות הצללה לישיבה בים עם צליה לים מפנקת. אז אם אתם שוקלים לקרות את הגינה ולהשיג פתרון יעיל כדאי לכם להכיר את הפתרונות המוצעים. לאחר שאתם בוחנים יתרונות וחסרונות של כל אפשרות, אתם יודעים טוב יותר את אשר לפניכם ובוחרים בשיקול דעת נכון את האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

ברזנט – מעלות וחסרונות

אפשרות אחת היא הצללה באמצעות ברזנט. הברזנט נחשב לחומר זול יחסית אשר ניתן להשיג אתו הצללה טובה למדי. המחיר הזול שלו זה היתרון הבולט של הברזנט. הוא מתאים למקרים בהם מעוניינים להצל על שטח מסוים בעונת הקיץ, אך בחורף להסיר את הברזנט ולהותיר את השטח פתוח. את הברזנט ניתן לתלות במגוון שיטות. אם כי חשוב מאוד למתוח אותו היטב כדי להשיג מראה מוצלח. יש להשיג ברזנטים במגוון גדלים וכן בהזמנה אישית בהתאם לגודל של המרפסת או השטח בו רוצים לתלות את הברזנט. כמו כן יש לציין כי אפשר להשיג ברזנטים בצבעים שונים.

אוהלי לייקרה – מעלות וחסרונות

אפשרות נוספת להצללה היא אוהל לייקרה. מדובר על מוצר תפור שעשוי מבד לייקרה גמיש. הבד נראה ידידותי ונעים והוא מאפשר להצל על אזור הרצוי בקלות רבה. האוהל נמתח בשטח ומאפשר לקיים את הפעילות במלוא הנוחות. היתרון הגדול של אוהל לייקרה הוא הנוחות הרבה. ניתן לפרוס אותו בקלות וללא מאמץ להצל על השטח הרצוי. כמו כן ניתן לרכוש אוהלים קטנים שנקראים ציליות לייקרה שיוכלו להתלוות אליכם בדרכים ולשמש אתכם בטיולים. אם כי מדובר במוצר רגיש יחסית שעלול להיקרע מכל חפץ חד. כמו כן הוא לא עמיד בלחות ולכן לא מחזיק מעמד לאורך זמן רב.

פרגולה – יתרונות וחסרונות

מוצר נוסף שיכול לענות על הצורך הוא פרגולה. כאן מדובר על מוצר יקר הרבה יותר. ותחת הכותרת פרגולה ניתן להכיר מגוון סוגים של מוצרים. פרגולות עץ לעומת אלומיניום. פרגולות פתוחות שעליהן ניתן לקבע יריעות הצללה, או פרגולה עשויה שלבים שניתן לסגור ולפתוח אותם בהתאם למזג האוויר. פרגולה מהווה פתרון נהדר אך צריך לדעת לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר לכם. מתכוננים לקיץ? למגוון פתרונות הצללה לביתכם היכנסו לאתר https://www.playa.co.il/