צריכים לקנות מתנה לפסיכולוגית? כמה רעיונות ועוד

כולנו מרגישים מדי פעם את הלחץ והמעמסה של החיים – אם בזמן לחץ בעבודה, מריבות בלתי פוסקות עם בן או בת הזוג, וויכוחים עם הילד המתבגר בבית או כעסים ישנים שיש לנו על ההורים. הלחץ הזה אולי לא מתבטא במראה החיצוני שלנו, אך הנפש יכולה להיפגע וכך להשפיע על כל ההתנהלות שלנו.

כדי לנסות לפתור את הבעיות והלחצים שאנו חווים, אנו נפנה לאיש מקצוע מומחה בתחום כמו פסיכולוגית שתוכל לעזור לנו לבטא את כל המחשבות שמתרוצצות לנו בראש. למרות שהביקור אצל הפסיכולוגית מתקיים רק פעם אחת בשבוע, כבר לאחר הפגישה הראשונה אנו מרגישים כמו אנשים חדשים.

משך הטיפולים והשיחות אצל הפסיכולוגיים אינו קבוע ותלוי בעיקר באדם שזקוק לשיחות אלו, כך שלאחר שאנו מרגישים כבר הרבה יותר טוב הגיע הזמן להפסיק עם הפגישות השבועיות עם הפסיכולוגית. כדי להביע את הערכתנו כלפי על הטיפול המסור והעזרה ברגעים הקשים, לא נוותר ונקנה עבורה מתנה אישית ומיוחדת שתביע את תודתנו.

אז אלו מתנות מקוריות לפסיכולוגיות אפשר לקנות? הנה כמה רעיונות מקוריים ושימושיים עבורן:

  • סט כוסות ותחתיות מעוצב – רוב הפגישות אצל הפסיכולוגית נמשכות שעה, ולעיתים אף יותר. לכן, כל מטופל מקבל כוס עם מים או כל משקה אחר שיעזור לו להירגע. תוכלו לבחור סט של כוסות מעוצבות הכוללות גם תחתיות תואמות להשלמת הסט.
  • מעמד מעוצב להחזקת ניירות טישו – הדבר המרכזי שיש בכל חדר פסיכולוג הוא קופסת טישו. לכן מתנה של מעמד מעוצב לקופסת הטישו יכול להיות מתנה מיוחדת ומקורית במיוחד.
  • מעמד ספרים דקורטיבי – פסיכולוגים רבים נעזרים בספרות מקצועית לצורך עבודתם, מתנה של מעמדי ספרים דקורטיביים יכול להוסיף מאוד לאווירה של חדר העבודה של הפסיכולוגית, ויהיה גם מתנות למשרד מיוחדות ושימושיות.
  • מחברת וסימנייה מעוצבת – למרות שאנו חיים בעידן טכנולוגי שלא מפסיק להתפתח, פסיכולוגים עדיין מעדיפים להשתמש עם מחברת וכלי כתיבה לכל הרשימות שהם עורכים. העניקו לפסיכולוגית מחברת עם סימנייה מעוצבת שבוודאי תהיה שימושית עבורה במיוחד.
  • מעמד מעוצב לפתקים – זוכרים שנעזרתם מדי פעם בכתיבה של רעיונות וטיפים שהפסיכולוגית נתנה לכם במהלך הטיפול? מעמד מעוצב לפתקים שיונח במרכז השולחן בחדר העבודה של הפסיכולוגית יכול להיות רעיון מיוחד ויפה, וגם שימושי עבורה ועבור המטופלים האחרים.